آخرین اخبار

مجلس به ۱۸ وزیر رای اعتماد داد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ۱۸ وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم رای اعتماد دادند و تنها وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نتوانست رای اعتماد نمایندگان را کسب کند.به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه پس از دو هفته بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های ۱۸ وزیر پیشنهادی را تایید کردند و به ۱۸ وزیر پیشنهادی جز وزیر آموزش و پرورش برای تصدی وزارت‌خانه‌ها اعتماد کردند.

رییس جمهوری ۲۰ مرداد ماه فهرست وزیران پیشنهادی را در نامه ای رسمی به رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد. از روز شنبه و با اعلام وصول این نامه از سوی رییس مجلس بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی در کمیسیون های تخصصی آغاز شد. نمایندگان در ادامه صلاحیت وبرنامه‌های وزیران پیشنهادی را در دونوبت صبح و عصر در جلسات علنی بررسی کردند و عصر امروز این بررسی‌ها پایان یافت.

بر اساس این گزارش آیت الله رییسی، رییس جمهوری که  در پایان جلسات علنی امروز برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی در جلسه علنی حضور یافته بود، اعلام کرد که نخستین جلسه هیات دولت فردا پنج شنبه برگزار خواهد شد.


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا