آخرین اخباراستان هاخراسان جنوبی

مبادله موافقت نامه داوری بین اتاق های تعاون و اصناف استان

خراسان جنوبی – رضا بهنام – ساختمان اتاق تعاون با حضور استاندار و در جریان سفر رئیس اتاق تعاون ایران به استان به بهره برداری رسید.
در حاشیه مراسم افتتاح اتاق تعاون و با حضور رئیس اتاق تعاون ایران، استاندار موضوع عرضه سنگ های استان در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تهران را رسانه ای کرد.
به گفته ملانوری؛ با عنایت به اعلام موافقت رئیس اتاق تعاون ایران، در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، غرفه ای به معرفی و عرضه سنگ های استان اختصاص می یابد.
استاندار تأکید کرد: این نمایشگاه شهریورماه امسال و با حضور کشورهای مختلف برگزار می شود.
همچنین در حاشیه این مراسم و با حضور رئیس اتاق تعاون ایران، موافقت نامه داوری فی مابین اتاق تعاون و اتاق اصناف استان مبادله شد.
طی این توافق، کلیه اختلافات واحدهای صنفی مختلف در مرکز داوری اتاق تعاون استان بررسی خواهد شد.
استفاده از این ظرفیت برای دیگر حوزه های تولیدی، خدماتی و ادامه همکاری های دو اتاق در زمینه های مختلف از دیگر برنامه های در دستور کار اتاق تعاون استان عنوان شد.
اتاق تعاون برای ساختمان اتاق تعاون خراسان جنوبی که با ۸۵۰ متر مربع زیربنا زمینی به مساحت ۵۳۰ مترمربع احداث شده، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری کرده است.
این ساختمان در ۷ واحد دارای بخش های اداری، مرکز آموزش، مرکز داوری، سالن جلسات و مهمانسراست.
علاوه بر افتتاح این بنا، نشست هایی با مدیران ارشد استان و تعاونگران برای سفر یک روزه عبداللهی رئیس، مرعشی معاون حقوقی و پارلمانی و سرپرست معاونت امور استان‌ ها ، مطیع جهانی معاون پشتیبانی، تحقیقات و برنامه ریزی و عضو هیئت رئیسه و عابدی مدیر روابط عمومی اتاق تعاون ایران به خراسان جنوبی، برنامه ریزی شده است.
شایان ذکر است؛ در حال حاضر تعداد ۹۵۰ تعاونی با گرایش خدمات، مصرف، مسکن، کشاورزی و باغداری، مرز نشینان، صنایع و گردشگری، فرش دستباف، معدن، دهیاری‌ها و سهام عدالت در سطح استان فعال می باشند که با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان، بیش از ۹ هزار فرصت شغلی در سطح استان ایجادکرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا