آخرین اخباراجتماعی

مالکان خانه‌های تهران به چه کسانی آپارتمان مبله اجاره نمی‌دهند!

مسافرانی که این بار می‌خواهند به جای اقامت در هتل، سوئیت و آپارتمان مبله اجاره می‌کنند، پیش از برنامه‌ریزی برای سفر یک سوال مهم و اساسی دارند، مالکان شهر بزرگی مثل تهران به چه مسافرانی خانه اجاره نمی‌دهند؟

تعداد زیادی از مسافران با دوستانشان سفر می‌‎روند و می‌خواهند برای اقامت راحت‌تر خانه بگیرند، گروهی دیگر حیوان خانگی‌شان را همراه می‌برند، عده‌ای برای سالگرد یا تولد سفر خانوادگی را انتخاب کردند و می‌خواهند در یک خانه باهم باشند و درباره محل اقامتشان نگران هستند، به همین خاطر تصمیم گرفتیم یک‌بار برای همیشه در مقاله‌ای کامل و دقیق همراه با جزئیات بگوییم که مالکان تهران به چه کسانی آپارتمان مبله اجاره نمی‌دهند، پس با ما همراه باشید.

 

اجاره به گروه‌های دوستانه مجرد سخت است!

سفر به سبکی از زندگی و برنامه‌ای همیشگی برای گذران تعطیلات و اوقات فراغت تبدیل شده، گروه‌های بسیاری هستند که سفرهای سالم طبیعت‌گردی و کوهنوردی اجرا می‌کنند؛ اما هنوز مالکانی هم هستند که علاقه‌ای به اجاره خانه به گروه‌های دوستانه و مجرد ندارند و ترجیحشان خانواده است. با این حساب باید به این دسته از مالکان احترام گذاشت و به این نکته مهم اشاره کرد که برای برخی از افراد اجاره آپارتمان مبله به خانواده اولویت دارد.

در نتیجه زمانی که قصد سفر به تهران همراه با دوستانتان را دارد، حتماً در جستجویتان برای اجاره اینترنتی آپارتمان، سوئیتی را انتخاب کنید که امکان پذیرایی از گروه‌های دوستانه و مجرد یا برگزاری مهمانی و دورهمی را داشته باشد. این اطلاعات در صفحۀ اطلاعات هر سوئیت آورده شده و باید حتماً پیش از پرداخت هزینه اجاره به آن توجه کنید.

مسافرانی که حیوان خانگی دارند!

درست است که بسیاری از ما علاقۀ بسیاری به حیوان خانگی‌مان داریم و بدون این موجودات دوست‌داشتنی سفر نمی‌‎رویم؛ اما به‌عنوان یک نکتۀ مهم باید بدانیم برخی مالکان به مسافرانی که حیوان خانگی دارند، آپارتمان اجاره نداده و این مسئله حقوق دوطرفه مسافر و مالک است.

در نتیجه اگر حیوان خانگی‌تان را همراه می‌برید، در صفحۀ اختصاصی هر آپارتمان اطلاعات لازم را بررسی کرده و خانه‌هایی را انتخاب کنید که مالک امکان همراه بردن حیوان خانگی را مجاز دانسته باشد.

مسافران بدحساب، محبوب نیستند!

مسئله بعدی بحث پرداخت به‌موقع هزینه‌های محل اقامت است که برای مالکان اولویت دارد. معمولاً بعضی از مسافران پیش از سفر، خانه را برای چند شب اجاره می‌کنند و بعد از رسیدن به مقصد اگر  برنامه سفرشان عوض ‌شود، قصد تمدید اجاره را دارند. در چنین شرایطی مالک در صورتی درخواست مسافر برای تمدید اقامت قبول می‌کند که هزینه شب‌های قبل پرداخت شده و برای چند شب آینده پیش‌پرداخت داده شود. در  نتیجه یادتان باشد که مالکان خانه‌هایشان را به افراد بدقول و بدحساب اجاره نمی‌دهند و برای تمدید اجاره باید حتماً هزینه اقامت را سر وقت پرداخت کنید.

اهمیت رفتار صاحب خانه در اجاره روزانه خانه در تهران

مسافران بدقول هیچ‌وقت اولویت نیستند!

مورد بعدی، اولویت اجاره به مسافران خوش‌قول و وقت‌شناس است. زمانی که شما برای تحویل گرفتن کلید با مالک تماس بگیرید و سر وقت حاضر نشوید، می‌توانید مطمئن شوید که برای تمدید اجاره یا اجاره خانه برای سفرهای بعدی دیگر در اولویت نیستید. از طرف دیگر قوانین تحویل دادن و تحویل گرفتن آپارتمان مبله هم دقیقاً مانند هتل است، یعنی شما باید خانه را تا 12 ظهر تحویل دهید و برای تحویل گرفتن هم باید از ساعت 14 به بعد درخواست دهید که مالک فرصتی برای نظافت خانه تا رسیدن مهمان جدید داشته باشد.

مسافرانی که این چهارچوب قانونی ساعت و وقت‌شناسی را که مطابق با قوانین هتل است، رعایت نکنند در اولویت نیستند و باید مطمئن بود که مالک خانه‌اش را به مسافر بدقول اجاره نمی‌دهد. البته در شهر بزرگی مانند تهران اگر در ترافیک بودید یا مسیر را اشتباه رفتید، حتماً به مالک اطلاع دهید تا پای بدقولی‌‌تان گذاشته نشود.

مسافرانی که به قوانین اجاره احترام نگذارند!

دسته آخر هم مسافرانی هستند که اصلاً به قوانین خانه احترام می‌گذارند. مثلاً به خانه آسیب زده یا نظافت را رعایت نمی‌کنند، در صورتی که مالک اجازه برگزاری مهمانی نداده خلافش عمل کنند یا هزینه اجاره را کامل پرداخت نکنند،  این گروه از مسافران مورد اعتماد هیچ مالکی نیستند و قاعدتاً برای تمدید اجاره‌شان در صورتی طولانی‌ شدن سفر به مشکل برمی‌خورند.

با رعایت قوانین خانه که در صفحۀ اختصاصی هر سوئیت آورده شده، می‌توانید مطمئن باشید که برای اجاره دفعات بعدی همچنان یکی از اولویت‌های مالک هستید و اگر قوانین را رعایت نکنید، امکان تمدید اجاره در طول سفر را هم ندارید.

با بهترین قیمت در تهران خانه اجاره کنید!

تا اینجا با چند مورد مهم آشنا شدید که تعدادی از مالکان تهرانی با آن موافق نیستند و اگر این موارد را از مسافران ببینند، خانه‌هایشان را اجاره نمی‌دهند. در نتیجه حالا می‌دانید در سفر به تهران و اجاره آپارتمان مبله؛ بهتر است چه مواردی را رعایت کنید.

برای اجاره آنلاین سوئیت فول‌امکانات و مبله در تهران و دیگر شهرها می‌توانید از سایت‌هایی مانند جاجو، هومسا، میهمان شو، جاباما، اقامت 24، جاجیگا و شب استفاده کنید که با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه امکان اجاره آپارتمان و سوئیت مبله در مناطق مختلف تهران را برای مسافر فراهم کردند.

فراموش نکنید که حتماً در صفحۀ اختصاصی هر خانه علاوه بر عکس‌های واقعی، تجربۀ مهمانان قبلی و قوانین اجاره خانه را بخوانید و اگر شرایط مناسبتان بود، خانه را رزرو کنید. با پرداخت هزینه اجاره، آدرس دقیق و کد رزرو هم برایتان ارسال می‌شود تا با خیال راحت عازم سفر شوید و حسابی از اقامت در پایتخت لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا