آخرین اخبارفرهنگی

لیست کامل مهدکودک های سعادت آباد، شهرک غرب و غرب تهران + اطلاعات تماس

 

زندگی مدرن تبعاتی را برای زندگی افراد به دنبال آورده که گاهی تاثیرات چشمگیری به دنبال دارد. یکی از این مسائل ترافیک و آلودگی هوا میباشد که در بسیاری از کلان شهر ها افراد را با مشکلات مختلف روبرو میکند. پس در این قسمت ما به شما نزدیک ترین مهدکودک های سعادت آباد و شهرک غرب را معرفی میکنیم.

لیست مهدکودک های سعادت آباد

با توجه به این که کودکان قشر حساس تری محسوب می شوند اگر به دنبال مهد کودک می گردید باید به این مسئله حتما توجه کنید. به عنوان مثال اگر به دنبال لیست کاملی از مهدکودک های سعادت آباد باشید باید عنوان کنیم که این منطقه در شمال غربی شهر تهران واقع شده است و بخشی از منطقه ی دو شهرداری به حساب می آید. از مهم ترین مکان های این منطقه می توان به هتل اسپیناس پالاس اشاره کرد که مدرن ترین و بزرگترین هتل ایران به شمار می آید که در شمال سعادت آباد و درست در ضلع شمال غربی میدان بهرود قرار دارد.

خیابان علامه ی شمالی نیز مجتمع های تجاری و مسکونی متعددی را در خود جای داده است که مجتمع تجاری توس، علامه، دیدار و رویال سعادت آباد در تقاطع جنوب بلوار سعادت آباد و بلوار ایران زمین تعدادی از آنها می باشند. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین مهد کودک های این منطقه می پردازیم و اگر به اطلاعات کامل تری نیاز داشتید پیشنهاد میکنیم به سایت رادیو کودک مراجعه کنید.

مهدکودک توانا در سعادت آباد – – سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان صرافان جنوبی، نبش کوچه 25، پلاک 37

مهدکودک و پیش دبستان شکوفه های امید – شیرخوار تا پیش دبستان در سعادت آباد – – سعادت آباد، بلوار فرحزادی، نرسیده به میدان کتاب، خیابان طاهرخانی، خیابان میلاد، کوچه ارغوان دوم غربی، پلاک ٣

مهدکودک آسمان در سعادت آباد – – سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان آسمان، آسمان 6 غربی (داخل کوچه)، پلاک 9

مهد کودک، نوزاد و شیرخوار ستاره در سعادت آباد – – تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه نامی، پلاک 55

مهدکودک و پیش دبستان قصه در سعادت آباد – – سعادت آباد، علامه جنوبی، سی و چهارم غربی، پلاک ۶۲

لیست مهدکودک های شهرک غرب

امروزه زندگی مدرن شهری اتلاف وقت زیادی را به دنبال دارد. چرا که مشکلاتی مانند ترافیک و مسیر های طولانی بخش زیادی از وقت افراد را هدر می دهد. این مسئله در راندمان کاری افراد در طول روز بسیار موثر بوده و تاثیری مستقیم در کیفیت برنامه های روزانه و سلامت روان افراد دارد. از طرفی کودکان به عنوان یکی از حساس ترین اقشار جامعه تاثیر پذیری بیشتر از اتفاقات پیرامون دارند و به همین جهت چنانچه قصد دارید کودک را به مهد کودک بفرستید بهتر است به این مسئله توجه کافی را داشته باشید.

اگر به دنبال لیست مهد کودک های شهرک غرب هستید باید عنوان کنیم که این محله در شمال غربی شهر تهران واقع شده است و بخشی از منطقه ی دو شهرداری این شهر به حساب می آید که به هفت فاز مسکونی تقسیم بندی می شود. این منطقه در سال 1340 با طراحی و معماری مهندسان آمریکایی با الگو برداری از برج های مسکونی ایالات متحده ی آمریکا ساخته شد و به همین علت شهرک غرب نام گرفت. تنوع بالای مهد کودک در این منطقه انتخاب را چالش برانگیز تر می کند اما سایت هایی مثل رادیو کودک اطلاعات کامل و جامعی را در این باره در اختیارتان قرار می دهند. در ادامه ما نیز به معرفی تعدادی مهد کودک  در این منطقه می پردازیم.

مهدکودک مهر پرستو در شهرک غرب تهران – – شهرک غرب، خیابان فرح زادی، خیابان حافظی، پلاک 37

مهد کودک گلها در شهرک غرب (در دست تعمیر) – – شهرک غرب، خیابان هرمزان، نبش پیروزان جنوبی، جنب وزارت علوم و تحقیقات

مهد کودک فرهنگ در شهرک غرب (بسته شد) – – شهرك غرب، خيابان خوردين، توحيد١،نبش رامشه، پلاك٨

مهد کودک مهستان در شهرک غرب – – تهران – شهرک غرب – فاز 4 – خیابان فلامک شمالی – انتهای خیابان 23- پلاک 15

مهد کودک ایران زمین در شهرک غرب – – تهران – شهرک غرب – فاز 1 – خیابان ایران زمین – خیابان مهستان – کوچه نهم – پلاک 7

مهدکودک توانا در سعادت آباد – – سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان صرافان جنوبی، نبش کوچه 25، پلاک 37

لیست مهدکودک های غرب تهران

مهد کودک اولین تجربه ی بسیاری از کودک از اجتماع به حساب می آید که با توجه به تاثیر پذیری حداکثری کودکان زیر بنای تمام روابط اجتماعی آنها بوده و از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار است. از طرفی یک انتخاب مناسب با فاصله ی کوتاه از محل زندگی نظارت اعضای خانواده را درباره ی این مسئله ی مهم دقیق تر خواهد شد و از طرف دیگر با صرفه جویی در زمان قادر خواهند بود تا استفاده ی بهتری از زمان ببرند. اگر به دنبال لیست مهد کودک در غرب تهران باشید علاوه بر تقسیم بندی شهری بر اساس مناطق 22 گانه ی شهرداری نوعی دیگر از تقسیم بندی بین عموم رواج دارد که کلی تر می باشد.

در این نوع تقسیم بندی، شهر بر اساس منطقه ی جغرافیایی به بخش های شمالی، جنوبی، غربی، شرقی و مرکزی تقسیم بندی میشود. بخش غربی تهران شامل مناطق دو، پنج، بیست و یک و بیست و دو می شود که به دلیل گستردگی ناحیه انتخاب را سخت می کند اما ما قصد داریم تا این مسیر را برای شما هموار کنیم. در همین راستا سایت رادیو کودک اطلاعات تمام این مهد کودک ها را برای شما قرار داده است تا شما بتوانید در این مسیر به بهترین انتخاب برسید. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین مهد کودک های غرب تهران می پردازیم.

موسسه فرهنگی و هنری آشیانه کودک و نوجوان در پونک – – پونک، خیابان مخبری، خیابان ایران زمین شمالی، اعلایی سوم، پلاک 45

مهد کودک و پیش دبستانی سبحان در اشرفی اصفهانی – – بزرگراه اشرفی اصفهانی – نرسيده به پونک – خیابان صفاریان طوسی – پلاک 5

مهد کودک سرزمین سبز – – شهرک اکباتان – فاز دو – بلوک 18 – ورودی 4 و 5

مهد کودک و پیش دبستان شهرزاد در اشرفی اصفهانی – – بزرگراه اشرفی اصفهانی – بعد از پل همت – خیابان ۲۲ بهمن – کوی مهتاب – پلاک یک

مهد کودک و پیش دبستان مانلی در ستارخان – – خیابان ستارخان – ابتدای خیابان شادمهر (شادمان) – پلاک 362

لیست کامل مهدکودک های سعادت آباد، شهرک غرب و غرب تهران

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا