آخرین اخبارعلمی و فناوری

قیمت بیت کوین ثابت باقی می ماند، زیرا بازار کریپتو همچنان دارای نوسان است.

بیت کوین در روز جمعه، 4 آگوست، سود کوچک 0.16 درصدی را ثبت کرد، با وجود این، زیر قیمت 30000 دلار باقی ماند.

گران‌ترین ارز دیجیتال، BTC در حال حاضر با قیمت 29133 دلار معامله می‌شود. تحلیل گران این صنعت خاطرنشان کرده اند که بیت کوین با افزایش فزاینده فشار فروش مواجه است.

کارشناسان همچنین گفته اند که قیمت بیت کوین به طور عجیبی تحت تأثیر عوامل کلان اقتصادی مانند افزایش مطالبات بیکاری و رسیدن بازدهی خزانه داری ایالات متحده به بالاترین سطح 10 ساله ثابت خود رسیده است.

اتر در روز جمعه کاهش 0.30 درصدی را ثبت کرد. این ارزش معاملاتی آن را به 1831 دلار رسانده است. با این کار، اتر و بیت کوین هر دو، هفته اول آگوست را با قیمت نسبتاً پایدار سپری کردند.

قیمت بیت کوین افزایش پیدا نمی کند، زیرا بازار کریپتو همچنان دارای نوسان است.
قیمت بیت کوین افزایش پیدا نمی کند، زیرا بازار کریپتو همچنان دارای نوسان است.

همچنین تمامی ده ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار از دیروز در محدوده پایداری بودند. BTC و ETH هر دو قیمت نسبتاً پایداری را در این هفته داشته اند. از نظر استیبل کوین‌ها، تتر (USDT) فشار فروش زیادی را تجربه کرده است زیرا سرمایه‌گذاران روی پلتفرم‌های DeFi مانند Curve Finance و Uniswap به سمت DAI (+0.2 درصد) و USDC روی آورده‌اند.

با این حال، علیرغم عدم تعادل، USDT ثابت خود را از دست نداده است و در حال حاضر با 99.9 سنت معامله می شود.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال، که در حال حاضر به 1.17 تریلیون دلار می رسد، طبق آمار CoinMarketCap در 24 ساعت گذشته 0.08 درصد کاهش یافته است. شاخص حرص و ترس کریپتو 2 واحد افزایش یافته است و در حال حاضر با امتیاز 54/100 در منطقه ثابت قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا