استان هاخراسان جنوبیویژه

قول مساعد رئیس سازمان مدیریت خراسان جنوبی برای حل مشکل دو بیمار صعب العلاج

خوراسان جنوبی-رضا بهنام- «مجید پورعیسی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی، «علی بهدانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی و «علیرضا محمدی» مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی به منظور بررسی مشکلات دو بیمار صعب العلاج مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران در منازل مددجویان حضور یافتند.

پورعیسی ضمن تفقد و دلجویی از خانواده این بیماران، در جریان مشکلات این دو بیمار صعب العلاج قرار گرفت و بر پیگیری و روند درمان این دو بیمار تاکید کرد.
وی با تاکید بر اینکه خانواده بیماران نباید به جز دغدغه مریض‌داری، نگرانی دیگری از جمله تامین هزینه دارو و … داشته باشند، افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بخشی از آلام این خانواده‌ها کاسته شود.

همچنین مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی، در دیدار با خانواده یکی از مددجویان مرکز نیکوکاری رسانه یاران که قبل از دوران بیماری خود از بیمه شدگان این سازمان بوده است، بر تسریع در روند برقراری مستمری بازنشستگی وی تاکید کرد و دستورات لازم را به مدیران سازمان خود در همان بازدید به صورت تلفنی داد.

همچنین رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در بازدید از خانواده یکی از بیماران دیالیزی مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران قول مساعد به منظور انجام پیگیری ‌های لازم برای پیوند کلیه این بیمار را داد و تاکید کرد: باید زمینه اشتغال همسر وی در منزل برای خودکفایی و تامین بخشی از نیازهای مالی فراهم شود که در این زمینه با سازمان‌های حمایتی رایزنی های لازم انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا