خراسان جنوبی

قصه‌گوی کانون خراسان جنوبی به مرحله کشوری قصه‌گویی راه یافت

نقش نیوز – خراسان جنوبی – رضابهنام :مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از راهیابی قصه‌گوی کانون خراسان جنوبی به مرحله کشوری قصه‌گویی خبر داد.

وی در ادامه گفت: «مریم فرخ بال» مربی مرکز فرهنگی و هنری کانون نهبندان در بخش‌ «ملی» به مرحله کشوری بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت.
«طاهره حمیدی» در گفتگو با خبرنگاران رسانه های استان اظهار داشت: با معرفی قصه‌گویان برتر مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، مریم فرخ بال با قصه «بادی که خوابش می‌آمد» به مرحله کشوری این جشنواره راه یافت. مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در ادامه افزود: مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۴ مهر با برگزاری افتتاحیه نمادین به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی و در شهر توس در بخش‌های «ملی»، «آیینی‌سنتی» و «قصه‌گویی با زبان اشاره» برگزار و به صورت متمرکز تا ۱۵ آبان ادامه داشت. وی بیان کرد: در این بخش از جشنواره، مریم فرخ بال با قصه «بادی که خوابش می‌آمد» در بخش‌ «ملی» به مرحله کشوری راه یافت و برای علاقه‌مندان به قصه‌گویی پخش آنلاین داشت. به گفته حمیدی، برگزیدگان نهایی بخش ملی در مراسم پایانی جشنواره بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی خواهند شد. مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری به دبیری محمد گودرزی‌ دهریزی همزمان با شب یلدا ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا