آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

قدردانی رئیس بنیاد مستضعفان از اقدامات شرکت بیمه سینا در صنعت بیمه کشور

رئیس بنیاد مستضعفان در همایش سراسری مدیران شرکت بیمه سینا، این مجموعه را در مسیر رشد و تعالی دانست و گفت: خواسته من از این شرکت آن است که برای ارتقاء فرهنگ بیمه و توسعه خدمات گیرندگان از این صنعت، پیشگام شود.

نوشته های مشابه

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سینا، حسین دهقان در همایش سراسری مدیران شرکت بیمه سینا که همزمان با بیستمین سال روز تاسیس شرکت برگزار شد، با بیان این که فرهنگ بیمه در کشور ما باید بیش از پیش توسعه یابد، عقب ماندن صنعت بیمه در ایران نسبت به جهان را غیرقابل قبول دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که گفته می شود بیش از 300 محصول و خدمت بیمه ای توسط بیمه گران بزرگ جهان ارائه می شود، این عدد در کشور ما بسیار محدود و نیازمند تعریف خدمات جدید است.

وی تولید ارزش افزوده برای گیرندگان خدمات بیمه‌ای را از الزامات پیشرفت صنعت بیمه خواند و با تاکید بر این که مخاطب شناسی و تعریف خدمات متناسب با نیاز متقاضیان، از الزامات حرکت رو به رشد بیمه گران است، افزود: اگر خدمات گیرندگان از بیمه سینا راضی باشند، به مبلغان آن تبدیل خواهند شد.

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین شناسایی و تعریف پوشش بیمه ای برای ریسک های جدید را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: توسعه دانش و فناوری در صنعت بیمه برای ارتقای سطح فرهنگ و افزایش پوشش بیمه ای کشور باید جزو اهداف شرکت بیمه سینا باشد.

وی پیشرفت در حوزه‌های دانش، فناوری و اقتصاد را بدون حد و مرز دانست و با تاکید بر این که در مسیر توسعه، نباید به اعداد و ارقام محدود شد، اظهار کرد: افق بلندی که ما برای پیشرفت در نظر گرفته ایم، باید با شاخص‌های سخت‌گیرانه و دقیق همراه باشد و نباید به رشدهای کنونی اکتفا شود.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به این که فرهنگ بیمه و بیمه گری در کشور ما ضعیف است و صنعت بیمه ما با صنعت بیمه دنیا فاصله زیادی دارد، افزود: همه سطوح مردم نیازمند بیمه هستند، اما مخاطب شناسی، تعیین جامعه هدف، تعریف خدمت و ارائه خدمت به مخاطب، کار بیمه‌گران است.

دهقان، مطالعه ریسک‌های جدید به ویژه در حوزه استارتاپ‌هایی که مدتی پس از راه‌اندازی، متوقف می‌شوند را از حوزه‌های بکر عملیات بیمه‌گری خواند و گفت: ما باید در جایی که دیگران نمی توانند ارزش خلق کنند، به ویژه برای پوشش خطرات طبقه متوسط به پایین جامعه، خدمت ارائه کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: کیک اقتصاد کشور زمانی بزرگ می شود که زمینه های جدید سرمایه گذاری را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی کند، اما در این مسیر نیز ما بر اصول خود پایبندیم و از آنها کوتاه نمی آییم.

دهقان همچنین ارائه خدمات بیمه‌ای با استفاده از ساز و کار اتکایی را باعث ایجاد فرصت‌های جدید برای خدمات رسانی به متقاضیان و نیز مدیریت بهتر ریسک دانست و از مدیران بیمه سینا خواست در این حوزه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

رئیس بنیاد مستضعفان با قدردانی از اقدامات شرکت بیمه سینا در فضای صنعت بیمه کشور، این شرکت را در مسیر رشد و تعالی دانست و گفت: خواسته من از شرکت بیمه سینا آن است که در توسعه دانش و فناوری بیمه ، برای ارتقاء فرهنگ بیمه و توسعه خدمات گیرندگان از این صنعت، پیشگام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا