آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط عالی

 

ایران خودرو قدیمی ترین خودروساز داخلی کشور است که در ابتدا با نام ایران ناسیونال فعالیت خود را آغاز نمود و به مونتاژ خودرو ها پرداخت. این شرکت بعده ها نام خود را به ایران خودرو تغییر داد و به تولید انواع خودرو ها پراخت. در حال حاضر این کمپانی خودرو های متعددی را به بازار عرضه نموده است که این خودرو ها بسیار پر طرفدار هستند. از ویژگی خودرو های این کمپانی می توان به مشخصات فنی خوب و قیمت ارزان اشاره کرد. با توجه به این که قیمت خودرو ها در کشورمان بسیار افزایش پیدا کرده است ، یکی از مسائلی که برای خریداران در خرید خودرو وجود دارد کمبود بودجه توسط افراد زیادی است به همین دلیل خودرو هایی که دارای قیمت مناسب تری هستند ، فروش بالایی را دارند. از همین رو خودرو های ایران خودرو بسیار پر فروش بوده و سهم بزرگی از بازار خودرو های داخلی کشور را به خود اختصاص داده است. خودرو ها به صورت نقدی و قسطی خریداری می شوند و افراد متناسب با شرایطی که دارند تصمیم به خرید می گیرند. فروش اقساطی ایران خودرو توسط مجموعه های فروش خودرو ارائه می شود که خریداران خودرو می توانند از طریق این مجموعه ها اقدام به خرید اقساطی ایران خودرو نمایند.

مجموعۀ هونامیک تجارت با سال ها فعالیت در زمینه ی فروش نقد و اقساط خودرو ، توانسته شرایطی بسیار عالی را برای فروش اقساطی ایران خودرو در نظر بگیرد. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی خودرو با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو چیست؟

ایران خودرو از بزرگ ترین شرکت های تولید خودرو است و این خودروساز را همه ی ما می شناسیم و تا حدودی با محصولات آن اشنایی داریم. همان طور که در سطح کشور مشاهده می کنیم تعداد زیادی از خودرو هایی که استفاده می شود از محصولات ایران خودرو است. یکی از مهم ترین مشخصه های خودرو های این کمپانی ، قیمت ارزان محصولاتش در مقایسه با سایر خودرو ها در کنار فنی خوب است. همین موجب شده افراد برای خرید خودرو ، این خودرو ها را در نظر بگیرند. برای خرید خودرو ها دو روش نقدی و قسطی وجود دارد و افرادی که بودجه ی لازم برای خرید نقدی خودرو را ندارند می توانند خرید اقساطی ایران خودرو را انجام دهند. با انتخاب خرید اقساطی خودرو ،  فشار مالی کمتری بر دوش آن ها خواهد بود. با خرید اقساطی خودرو ، شما با بودجه ی کمتر صاحب خودرو می شوید. فروش اقساطی ایران خودرو شرایط آسان تری را فراهم کرده تا بتوانید با بودجه ی کمتر خرید خودرو را انجام دهید. در این نوع خرید پرداختی مبلغ خودرو به صورت قسطی انجام گرفته و خریدار زمان زیادی برای جمع آوری پول و پرداخت هزینه ی خودرو را دارد. این شیوه در خرید خودرو بسیار مورد استقبال قرار گرفته است بخصوص در شرایطی که قیمت خودرو ها روز به روز در حال افزایش است ، خرید اقساطی خودرو امری عاقلانه به نظر می رسد. در زمان خرید خودرو به صورت قسطی باید از قیمت خودرو مطلع شوید. برخی از مجموعه ها قیمت های مناسب تری را در نظر می گیرند.

دلیل تقاضای بالا برای خرید اقساطی ایران خودرو

ایران خودرو به عنوان خودرو ساز بزرگ کشور دارای خودرو هایی است که در مقایسه با سایر خودرو ها، تولیدات این شرکت دارای امکانات خوبی بوده و قیمت مناسبی دارند. ایران خودرو و سایپا همواره در حال رقابت بوده اند و این دو خودروساز فروش بالایی را در کشور دارند. گرچه شاید خودرو های سایپا دارای قیمت ارزانی باشد اما به دلیل مشخصات خوب خودرو های ایران خودرو ، هر شرکت طرفداران خود را دارد. بنابراین تقاضای زیادی برای فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد. در ادامه به مواردی که موجب شده خودرو های ایران خودرو بسیار پر فروش باشند، می پردازیم:

فروش اقساطی ایران خودرو

  • اصالت ایرانی

یکی از عواملی که موجب شده افراد تمایل زیادی به خرید خودرو های این کمپانی داشته باشند ، اصالت خودرو ها است. با توجه به سابقه ی طولانی ایران خودرو در کشورمان موجب شده خرید و فروش این خودرو ها بسیار زیاد باشد. از طرفی ایرانی بودن این خودرو ها موجب شده بتوان به راحتی نمایندگی ها ،قطعات یدکی و تعمیرگاه های این خودرو ها را یافت.

  • قیمت مناسب

همان طور که گفتیم خودرو های ایران خودرو دارای قیمت های مناسبی هستند. درست است که این خودرو ها جزء خودرو های اقتصادی شاید قرار نگیرد اما در رقابت با بسیاری از خودرو هستند. فروش اقساطی ایران خودرو توسط مجموعۀ هونامیک تجارت با قیمت مناسبی ارائه می شود که خریداران خودرو می توانند از طریق این مجموعه انواع خودرو های مورد  نظر را با بهترین قیمت خریداری کنند.

  • مشارکت با برند های معتبر

ایران خودرو با برند های معتبری همکاری داشته است به طور مثال پژو دارای خانواده ای بسیار پرطرفدار است که بسیاری از خریداران خودرو این خودرو ها را نسبت به بسیاری از خودرو ها ارجح می دانند. همان طور که می بینیم خودرو های پژو جزء پر فروش ترین خودرو ها در کشور هستند.

  • صاحب خودرو ملی

همین که ایران خودرو به عنوان تولید کننده اولین خودروی ملی شناخته می شود دلیلی بر پر فروش بودن محصولاتش است. تولیدات این خودرو شامل سمند، رانا ، دنا ، سورن ، دنا پلاس و.. می باشد.

یدک کشیدن عناوینی مانند تولید کننده اولین خودرو ملی خودش باعث اعتبار بیشتر ایران خودرو و به تبع دیگر محصولات آن می ‌شود که تقاضای بالایی برای خرید دارند.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

شرایط مختلف برای فروش اقساطی ایران خودرو ارائه می شود و خریداران همواره به دنبال بهترین شرایط خرید اقساطی خودرو هستند. برخی از مجموعه ها در جهت جلب رضایت مشتریانشان مناسب ترین قیمت ها را ارائه می کنند. شرایطی که برای فروش اقساطی ایران خودرو در نظر گرفته می شود  دارای انعطاف بوده و اقساط را می توان به شکل مختلف در نظر گرفت زیرا هر یک از خریداران خودرو توانایی پرداخت هزینه ی خودرو را به شکل مختلف دارند بدین ترتیب شما می توانید با هر بودجه ای خرید اقساطی خودرو را انجام دهید. البته برخی از مجموعه های فروش اقساطی ایران خودرو نیز شرایط سختی را ارائه می کنند که در صورتی که خریدار خودرو این شرایط را نداشته باشد، نمی تواند خرید خودرو را انجام دهد.

فروش اقساطی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری

خرید اقساطی ایران خودرو تحویل فوری از طریق شرکت ایران خودرو میسر نمی باشد و معمولا خودرو سازان طرحی را مبنی فروش قسطی خودرو تحویل فوری در نظر نمی گیرند. بدین ترتیب افرادی که می خواهند خرید خودرو را هر چه زودتر انجام دهند، از طریق واسطه ها این کار را انجام می دهند. مراکز فروش اقساطی ایران خودرو ، محصولات ایران خودرو را با در نظر گرفتن شرایطی ارائه می دهند. مسلما خرید اقساطی خودرو با قیمت بالاتری نسبت به خرید نقدی خودرو انجام می گیرد. در خرید اقساطی خودرو در ابتدای معامله ، تنها مبلغی از هزینه ی خودرو پرداخت می شود و بخش دیگر به صورت قسطی در نظر گرفته می شود. اقساط در فروش اقساطی ایران خودرو در بازه ی طولانی مدت انجام می گیرد و به همین دلیل درصد سودی برای فروشنده در نظر گرفته می شود زیرا تا پرداخت کامل اقساط قیمت خودرو با افزایش روبرو خواهد شد. بدین ترتیب خریدار خودرو علاوه بر استفاده از خودرو ، دچار ضرر نشده و در نهایت با خرید اقساط خودرو سود کسب می کند.

https://hunamiktejarat.com/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا