آخرین اخبارفرهنگی

فرمانده انتظامی کرمانشاه:امسال خدمات بهتری در مرز خسروی به زوار اربعین ارائه می‌شود

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی مرز خسروی برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین خبر داد و گفت: همه دستگاه ها با جدیت در تلاشند تا شرایط و زیرساخت های لازم را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، سردار “مهدی حاجیان” در جلسه قرارگاه اربعین انتظامی استان که با حضور سردار شرفی رییس قرارگاه اربعین فراجا و جمعی از مسئولان استان در پایانه مرزی خسروی برگزار شد، اظهار داشت: پلیس مرکز خدمات رسانی به زائران اربعین است و همه همکاران با نگاه اعتقادی آماده انجام وظایف خود در این حوزه هستند.

وی با اشاره به مشخص بودن وظایف هر کدام از بخش‌های انتظامی در ایام اربعین، گفت: تلاش می کنیم تا این وظایف به نحو احسن انجام و خدمات لازم به زوار ارائه شود.

حاجیان ادامه داد: خوشبختانه شرایط برای میزبانی شایسته از زائران اربعین در استان فراهم است و آخرین هماهنگی‌ها نیز در حال انجام بوده تا بتوانیم امسال خدمات متفاوت‌تر و بهتری به زوار اربعین ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اهمیت رویداد فرهنگی مذهبی اربعین تلاش کرده‌ایم همه ظرفیت ها را بکار بگیریم تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران حسینی باشیم.

وی هم‌چنین بر لزوم ساماندهی پارکینگ ها نیز تاکید کرد و گفت: بلوک بندی و قطعه بندی پارکینگ‌ها برای سهولت در کار زائران و اینکه پس از بازگشت از سفر به راحتی بتوانند خودرو خود را پیدا کنند، ضروری است.

حاجیان با اشاره به در نظر گرفته شدن شش پارکینگ برای پارک خودروی زائرین اربعین، خواستار ساماندهی آنها شد و گفت: بلوک بندی و قطعه بندی این پارکینگ ها ضروری است و کار ساماندهی آن ها در حال انجام است.

رئیس پلیس کرمانشاه در پایان خواستار همراهی همه دستگاه های اجرایی با پلیس به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به زائران اربعین شد و گفت: خدمت به زوار حضرت ابا عبدالله الحسین(ع ) وظیفه ای همگانی است و نیاز است از هم اکنون اقدامات لازم صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا