آخرین اخبارگزارش

عملکرد بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران در عرصه‌ی بانکداری الکترونیک

 

جلب اعتماد مشتریان با ارائه‌ی خدمات متنوع غیرحضوری

همگام با تحولاتی که هر روزه در عرصه‌ی بانکداری الکترونیک و ارائه‌ی خدمات غیر حضوری به مشتریان در زمینه‌ی بانکداری نوین صورت می‌گیرد، بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران درسال گذشته کوشیده با ارائه خدمات متنوع غیر حضوری خدمت‌رسانی به مشتریان خود را با سرعت بیشتر و کیفیت هرچه بهتری انجام دهد. بر این اساس بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران در وهله‌ی نخست اقدام به توسعه‌ی پیشخوان مجازی و کیو بانک نموده و پس از آن ضمن راه‌اندازی سامانه‌ی چک الکترونیک و سفته‌ی الکترونیک اقدام به فعال نمودن نئو بانک دوم خود کرده که مبتنی بر بانکداری نسل Z می‌باشد. نتیجه‌ی اتخاذ این راهکار در عرصه‌ی بانکداری نوین منجر به این شده که افتتاح ۶۷ درصد حساب‌ها و پرداخت ۵۷ درصد وام‌های این بانک به صورت آنلاین انجام شود که این امر نشان‌دهنده‌ی استقبال گسترده‌ی مشتریان این بانک از خدمات الکترونیک و غیر حضوری بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران می‌باشد.

این میزان از استقبال از خدمات غیر حضوری و رضایت نسبی مشتریان از عملکرد این بانک موجب گردید در عرصه‌ی کسب و کارهای مختلف نیز بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران به توفیق نسبی دست یافته و تعداد دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی خود را تا حدود ۶۲ درصد در سال ۱۴۰۲ افزایش دهد. لازم به ذکر است که تسهیل ارائه خدمات به مشتریان طی سال‌های فعالیت این بانک موجب گردیده تعداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران در طول سه سال گذشته از ۱۱ میلیون به ۱۸ میلیون نفر افزایش یابد و این بانک موفق شده نظر مساعد بخش قابل توجهی از جامعه را نسبت به خود جلب نماید و به همین دلیل در سال ۱۴۰۳ بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران از نظر تعداد تراکنش توانست به جایگاه چهارمین بانک پرتراکنش کشور دست یابد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا