آخرین اخبارخراسان جنوبی

طرح پرداخت یارانه مستقیم به جای ارز ترجیحی، مورد توافق سران نظام

نقش نیوز – خراسان جنوبی – رضا بهنام : سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: طرح پرداخت یارانه مستقیم به جای ارز ترجیحی، مورد توافق سران نظام است.
اشرفی با بیان این مطلب در جلسه فوق العاده تنظیم بازار استان ، ضمن تبیین جوانب طرح پرداخت یارانه مستقیم به جای ارز ترجیحی برای خرید کالاهای یارانه ای، خاطرنشان کرد: این طرح که با توافق و حمایت قوای سه گانه و سران نظام همراه است، باید با همکاری و برنامه ریزی لازم به شکل مناسبی در استان اجرا شود.
وی با بیان این که این طرح با عنوان” مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها ” اجرا می شود، تصریح نمود: ضرورت دارد وضعیت و موجودی کالاهای اساسی در استان به صورت روزانه و مستمر رصد شود تا مشکلی در تأمین اقلام مورد نیاز مردم به وجود نیاید.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار داشت: طبق درخواست وزارت کشور مقرر شده؛ موجودی اقلام و کالاهای اساسی استان و همچنین مشکلات و کمبودهای موجود در این ایام به صورت روزانه به این وزارتخانه منعکس و پیگیری شود.
اشرفی ضمن بیان برخی ملاحظات و الزامات و همچنین تمهیدات اجرای این طرح افزود: باعنایت به اهمیت و حساسیت موضوع و لزوم رصد و پیگیری مستمر وضعیت بازار در این ایام مقرر شده جلسات کمیسیون تنظیم بازار استان و کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار به صورت روزانه برگزار شود.
وی تأکید کرد: بررسی مسائل و مشکلات و اقدام در راستای رفع آنها از مهمترین دستورکارهای کمیسیون تنظیم بازار استان، طی این مدت خواهد بود.
شایان ذکر است؛ در این جلسه، آخرین وضعیت بازار و موجودی کالاهای اساسی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا