آخرین اخبارایران

شهید غلامعباس عباسی – پیرغلامی که به آرزوی خود رسید

شامگاه یکشنبه حادثه تروریستی در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) روی داد و در جریان این حادثه هشت نفر مصدوم و پیر غلام حسینی «غلام‌عباس عباسی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز  ، شهید غلام‌عباس عباسی از خدام حرم مطهر احمد ابن موسی شاه‌چراغ (ع) بود که در این حادثه تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.در این حادثه تروریستی هشت تن از زائران حرم مطهر احمد ابن موسی (ع) نیز مصدوم شدند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص شهید غلام‌عباس عباسی گفت: شهید عباسی از کارکنان و نیروهای خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان فارس بود که به‌افتخار بازنشستگی نائل آمده بود.

سردار یدالله بوعلی اضافه کرد: شهید عباسی بعد از بازنشستگی نیز اقدام به خدمت‌رسانی به آحاد مردم استان فارس و کشور کرده و با حضور در حرم مطهر احمد ابن موسی شاه‌چراغ (ع) اقدام به خدمت‌رسانی به زوار این آستان مقدس کرد.

حادثه تروریستی در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع)
حادثه تروریستی در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع)

 

وی افزود: در حادثه تروریستی شامگاه یکشنبه در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) نیز شهید عباسی در باب المهدی حرم احمد ابن موسی (ع) حضور داشت و از جمله اولین افرادی بود که با این تروریست تکفیری مواجه شد.

سردار بوعلی ادامه داد: پیر غلام حسینی غلامعباس عباسی در این حادثه تروریستی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید عباسی عاشق شهدا بود

شهید غلام‌عباس عباسی متولد سال ۱۳۳۳ در روستای «سفلی» شهرستان خرامه از توابع استان فارس است .وی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، پاسداران بازنشسته سپاه خرامه و خادم افتخاری حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) بود.

برادر این شهید حادثه تروریستی حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) از ویژگی‌های این شهید گفت که شهید غلامعباس عباسی همواره آرزوی شهادت در دل داشت و هنگام قنوت نماز همواره از خداوند طلب شهادت می‌کرد.وی اضافه کرد: هر زمان که به سمت حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) رهسپار می‌شد از شهدا اذن ورود می‌گرفت و به حال آنان که جان تقدیم وطن کرده‌اند غبطه می‌خورد.

گفتنی است در حادثه تروریستی حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) که شامگاه یکشنبه ۲۲ مردادماه رخ داد هشت نفر مجروح و یک نفر به شهادت رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا