سیستان و بلوچستان

سه هزار کلاس درس در سیستان و بلوچستان ساخته شد

سیستان وبلوچستان-رضابهنام:ابوذر کوثری از ساخت سه هزار کلاس درس در سیستان و بلوچستان خبر داد. به گزارش نقش نیوز،وی در ادامه اظهارداشت: طی ۲ سال اخیر ۱۰ درصد کلاس‌های درس ساخته شده در کشور متعلق به سیستان و بلوچستان بوده که پراکنش این کلاس‌ها نیز با توجه به محرومیت بیشتر در مناطق جنوبی عمدتا در شهرستان‌های جنوب این استان بوده است.

وی بیان کرد: اقدامات در حوزه آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان طی سه سال اخیر در نوع خود کم نظیر و ماندگار خواهد بود.معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در حوزه‌های مختلف و شاخص‌های گوناگون، همه مسوولان از جمله مسوولان ستادی در آموزش و پرورش اقدامات خوبی را در راستای ارتقای وضعیت موجود انجام داده‌اند.

وی اظهارداشت: آموزش و پرورش به نیکی و با قابلیت هرچه تمام تر در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، تربیتی و دیگر حوزه‌های جامعه نقش آفرینی کرده و می‌کند.کوثری ادامه داد: از جمله عرصه‌های حضور موثر معلمان و نقش آفرینی آنان، برگزاری انتخابات اخیر بود که فرهنگیان بخش اعظم این مسوولیت خطیر را برعهده داشتند.وی خاطرنشان کرد: شرایط به وجود آمده در پی شیوع ویروس کرونا حوزه‌های مختلف جامعه را تحت تاثیر قرار داده و مشکلاتی را نیز در پی داشته است اما چون برنامه‌های آموزش و پرورش بیشتر جنبه حضوری دارد بیشتر هم در معرض آسیب قرار گرفت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: خوشبختانه در سایه برنامه‌ریزی خوبی که مسوولان آموزش و پرورش از اوایل اپیدمی کرونا در پیش گرفتند و بهره‌گیری از ظرفیت‌های گوناگون، بستر جدیدی در فرآیند یاددهی یادگیری و آموزش‌ها پدید آمد و موثر واقع شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا