خراسان جنوبی

سند جامع توسعه رسانه‌ای خراسان جنوبی در دست تدوین

نقش نیوز -خراسان جنوبی- رضابهنام: رمضانی با اشاره به اینکه سند جامع توسعه رسانه‌ای خراسان جنوبی در حال انجام است، گفت: نشست‌های مختلفی با حضور مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران برگزار خواهیم کرد تا هر چه زودتر این سند تکمیل شود.

«محمود رمضانی» در اولین دیدار مدیران رسانه‌های گروهی خراسان جنوبی با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹۱ رسانه در خراسان جنوبی فعال است که از این تعداد ۱۳۶ نشریه و پایگاه خبری، ۴۲ سرپرستی نشریات سراسری و ۱۳ نمایندگی خبرگزاری های رسمی مشغول اطلاع رسانی هستند.معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به همدلی و همراهی رسانه‌های استان اشاره کرد و گفت: تعامل و همراهی رسانه‌ها همیشه با مجموعه نظام،‌ دولت و ادارات قابل توجه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه رسانه‌های استان،‌ یک نگاه توسعه‌ای و امیدبخش است، افزود: در طول این سال‌ها، فعالان رسانه‌ای در کنار مسئولان برای توسعه و پیشرفت استان قدم برداشته‌اند.

رمضانی همچنین به مصوبه شورای اطلاع رسانی در خصوص پیوست رسانه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان هم اشاره کرد و ادامه داد: 70 درصد ادارات پای کار آمده و گزارش داشتند و امیدواریم بتوانیم درصدی از اعتبارات عمرانی را به عنوان پیوست رسانه‌ای در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

وی به مشکلات اقتصادی رسانه‌های خراسان جنوبی در سال‌های اخیر هم اشاره کرد و یادآور شد:کم تحرکی در سطح روابط عمومی‌ها در سال‌ های اخیر مشهود بوده است که امید است با برگزاری کارگاه های آموزشی با تدریس اساتید کشوری، در زمینه حقوق رسانه برخی از مشکلات را کاهش دهیم.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سند جامع توسعه رسانه‌ای استان در حال انجام است و نشست‌های مختلفی با حضور مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران برگزار خواهیم کرد تا هر چه زودتر این سند تکمیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا