استان ها

سفیدشدن وضعیت در ۵ شهرستان سمنان/ پیشنهاد اجباری شدن ماسک در مناطق پرخطر

به گزارش نقش نیوز علیرضا آشناگر 31 خردادماه در شورای اداری این استان اظهار کرد: عملکرد کادر درمانی و پرستاران عزیز و نیروهای اداری و خدماتی حوزه بهداشت و درمان در استان برای مقابله با کرونا ویروس قابل قبول است و آمارهای خوبی برای مقابله با کرونا ویروس در این جلسه گزارش شد.
وی خاطرنشان کرد: در پیک شیوع کرونا ویروس در استان، ۵۲۰ نفر در بیمارستان های استان بستری شدند که اکنون این رقم به ۳۴ نفر رسیده است.
وی ادامه داد: اکنون روند شیوع کرونا ویروس در برخی از استان‌های کشور که در ماه های قبل شدت نداشت، افزایش یافته است و وضعیت سمنان به نسبت دیگر استان‌های کشور در مقابله با کرونا ویروس با ثبات تر است.
استاندار سمنان تصریح کرد: در سوم اسفند اولین فرد مبتلا به کرونا ویروس در استان بستری شد و در روزهای اول با کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده مواجه بودیم که بعد از چند روز این مشکل برطرف شد.
استاندار سمنان گفت: در نشست ملی ستاد مقابله با کرونا ویروس تاکید جدی بر حسن اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک شده است.
پیشنهاد اجباری شدن ماسک در برخی مناطق

آشناگر افزود: از سوی رئیس جمهوری، طرح الزام استفاده از ماسک در برخی از مناطق کشور که در وضعیت قرمز قرار دارند ، پیشنهاد شد که در روزهای آینده در این ارتباط تصمیم‌گیری می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا