آخرین اخبارعلمی و فناوری

سامسونگ  برای سری گلکسی S24 آپدیت منتشر خواهد کرد

گزارشی تازه مدعی است که شرکت سامسونگ می‌خواهد دوره آپدیت‌های نرم‌افزاری از گوشی‌های سری گلکسی S24 را 7 سال درنظر بگیرد.

به گزارش نقش نیوز ، گوگل با معرفی سری پیکسل 8 بسیاری از کاربران را شگفت‌زده کرد، زیرا وعده داد که این خانواده تا 7 سال آپدیت سیستم‌عامل دریافت خواهد کرد. حالا در گزارشی تازه که به تشریح بخشی از ویژگی‌های سری گلکسی S24 ازجمله قابلیت‌های هوش مصنوعی آن پرداخته، گفته شده است که غول کره جنوبی می‌خواهد این سری هم تا 7 سال به‌روزرسانی دریافت کند.

به گزارش وب‌سایت اندروید هدلاینز، سری گلکسی اس 24 تا 7 سال آپدیت دریافت خواهد کرد؛ البته در این گزارش گفته نشده است که این 7 سال تنها شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی می‌شود یا آپدیت‌های سیستم‌عامل را هم در بر خواهد گرفت.

افزون‌براین، باید منتظر بمانیم تا ببینیم این شرکت مدت‌زمان پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌های فعلی خود ازجمله سری گلکسی S23 و گلکسی زد فولد و فلیپ 5 را هم افزایش می‌دهد یا خیر. این شرکت درحال‌حاضر برای این گوشی‌ها و بسیاری از گوشی‌های دیگر خود 4 نسخه جدید از اندروید را منتشر می‌کند؛ اما شاید شرایط با تشدید رقابت در بازار تغییر کند.

ویژگی‌های جدید احتمالی برای سری گلکسی S24

به نقل از دیجیاتو در بخش دیگری از این گزارش گفته شده است که مدل معمولی گلکسی S24 دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری خواهد داشت. گلکسی اس 24 اولترا هم در دوربین 50 مگاپیکسلی تله‌فوتو به‌جای زوم 3 برابری، از زوم اپتیکال 5 برابری پشتیبانی خواهد کرد. به‌علاوه، یک قابلیت بزرگ‌نمایی دیگر با نام Optical Quality Zoom با توان زوم 10 برابری خواهد داشت.

درزمینه قابلیت‌های هوش مصنوعی، سامسونگ ویژگی‌هایی شبیه به سری پیکسل 8 را به سری گلکسی S24 می‌آورد. این ویژگی‌ها به کاربر اجازه می‌دهد که تصاویر را به شیوه‌های مختلف ویرایش کرده و در آن‌ها دستکاری کند. برای مثال، می‌توان به یک تصویر آیتم اضافه یا یک سوژه را حذف یا جابه‌جا کرد.

سامسونگ چهارشنبه، 27 دی‌ماه ساعت 21:30 به وقت ایران به‌طور رسمی از خانواده جدید پرچمدارانش پرده برمی‌دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا