علمی و فناوری

زمان زیادی تا رونمایی گلکسی A05 سامسونگ نمانده است

طبق گزارش ها، سامسونگ سری گوشی های هوشمند خود را با جانشین گلکسی A04 توسعه خواهد داد. گوشی جدید سامسونگ که گلکسی A05 نامیده می‌شود، احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود، زیرا اخیراً مشخصات آن به بیرون درز کرده است. این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A055F در وب سایت Geekbench مشاهده شده است.

این لیست همچنین برخی از جزئیات کلیدی گلکسی A05 ادعایی را نشان می دهد. این گوشی احتمالاً از تراشه هلیو G85 مدیاتک با رم 4 گیگابایتی جفت می شود. انتظار می رود این گوشی جانشین گلکسی A04 شود که سال گذشته عرضه شد.

طبق لیست Geekbench، گلکسی A05 ادعایی دارای شماره مدل SM-A055F است. این لیست همچنین نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند یک SoC مدیاتک Helio G85 داشته باشد که با حداکثر 4 گیگابایت رم جفت می‌شود.

این گوشی ممکن است در اندروید 13 به صورت خارج از جعبه اجرا شود. این لیست همچنین نشان می دهد که گوشی سامسونگ دارای شش هسته با فرکانس 1.80 گیگاهرتز و 2 هسته با فرکانس 2.00 گیگاهرتز خواهد بود.

زمان زیادی تا رونمایی گلکسی A05 سامسونگ نمانده است
زمان زیادی تا رونمایی گلکسی A05 سامسونگ نمانده است

علاوه بر این، گلکسی A05 سامسونگ در تست تک هسته ای 419 و در تست چند هسته ای در وب سایت بنچمارک امتیاز 1386 را کسب کرد. به غیر از اینها، لیست Geekbench هیچ جزئیات بیشتری را در مورد این گوشی فاش نمی کند.

سامسونگ گلکسی A04 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. این دستگاه دارای پردازنده MediaTek Helio P35 SoC است که با 4 گیگابایت رم همراه است. این گوشی به صورت پیش فرض بر روی اندروید 12 اجرا می شود.

در قسمت جلویی اپتیک، سامسونگ گلکسی A04 دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی است که توسط یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی هدایت می‌شود. همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و مکالمه تصویری تعبیه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا