آخرین اخبارعلمی و فناوری

رونمایی از گلکسی رینگ سامسونگ در کنگره جهانی موبایل

همچنین در این نمایشگاه قابلیت‌های Galaxy AI برای شرکت‌کنندگان قابل تجربه است.

نوشته های مشابه

به گزارش نقش نیوز ،سامسونگ قصد دارد در کنگره جهانی موبایل (MWC) سال جاری که از فردا در بارسلون اسپانیا آغاز خواهد شد، از حلقه هوشمند «گلکسی رینگ» (Galaxy Ring) رونمایی کند.

به نقل از دیجیاتو ، در شایعات قبلی ادعا شده بود که Galaxy Ring در ماه جولای با سنسور ردیابی جریان خون، ECG و قابلیت‌های دیگری معرفی شود. حالا طبق پست رسمی وب‌سایت سامسونگ سامسونگ در این پست توضیح می‌دهد که علاوه بر اولین نمایش عمومی گلکسی رینگ، شرکت‌کنندگان در MWC امسال همچنین می‌توانند قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی موسوم به Galaxy AI را تجربه کنند.

TM Roh، رئیس کسب‌و‌کار موبایل در سامسونگ الکترونیکس، می‌گوید:

«جدیدترین محصولات و نوآوری‌های گلکسی ما قدرت هوش مصنوعی موبایل را برای توانمندسازی کاربران در زندگی روزمره و در دسترس قرار دادن فرصت‌های جدید به آن‌ها ارائه می‌کند. در MWC امسال، هیجان‌زده هستیم که Galaxy AI را در مجموعه خود، از جمله سری گلکسی S24 به نمایش بگذاریم و ثابت کنیم که این دستگاه‌ها تا چه اندازه در ایجاد آینده‌ای بهتر، هوشمندتر و متصل‌تر، قدرتمند هستند.»

سامسونگ در نمایشگاه MWC همچنین به بازدیدکنندگان مجموعه هوشمند خود در زمینه سلامت را نیز نمایش خواهد داد. گلکسی رینگ نیز در این قسمت نمایش داده می‌شود. دستگاهی که سازندگان آن وعده داده‌اند می‌تواند اندازه‌گیری‌های روزمره مربوط به سلامت را ساده‌تر کند و از طریق پلتفرم دیجیتال Samsung Health، زندگی سالم‌تری را برای کاربران به همراه داشته باشد.

My Vitality Score از جمله دیگر ویژگی‌های سلامت هوشمند آینده سامسونگ است که احتمالا در این رویداد نمایش داده می‌شود. این ویژگی اطلاعات شخصی‌سازی‌شده‌ای را براساس عوامل متعددی از جمله خواب، فعالیت و ضربان قلب به کاربران ارائه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا