آخرین اخبار

روحانی: آماده‌ایم‌ آغازگر اعتمادسازی برای واکسیناسیون باشیم

به گزارش نقش نیوز به نقل از ایرنا واکسیناسیون سراسری علیه بیماری کرونا افزود: تشکر می‌کنم از وزیر بهداشت که در طول این یک سال همه زحمات بر دوش شما و مدافعان سلامت بوده است. ما بسیار خوشحالیم که امروز در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی واکسیناسیون سراسری را شروع و آغاز می‌کنیم.

رییس جمهوری خطاب به وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی گفت: این که فرزند عزیز و گرامی شما اولین کسی است که این واکسن را تزریق می‌کند، پیامی برای همه مردم کشور است . اگر وزارت بهداشت و درمان واکسنی را به عنوان واکسن قابل اعتماد اعلام می‌کند و اگر مردم نیاز دارند که ما آغازگر اعتماد باشیم، همه مسوولان و همه ما کاملا آماده‌ایم. من دیشب به دوستان گفتم خود من آماده‌ام اولین فردی باشم که این واکسن را تزریق می‌کنم.

روحانی گفت: مردم بدانند اگر ما چیزی را اعلام می‌کنیم به آن ایمان و اعتقاد داریم. اگر می‌گفتید واکسن به خود من تزریق شود، این مهم‌تر است که الان گفتید به فرزندتان تزریق شود. زیرا معمولا انسان فرزند عزیز و جوان خود را بیشتر از جانش دوست دارد. آن کسی که عزیزتر از جان شما بوده شما در معرض دید عموم قرار دادید، اولین واکسن به ایشان تزریق شود.

رییس دولت دوازدهم اضافه کرد: من به جنابعالی و خانواده شما و همه ملت ایران و همه مدافعین سلامت برای این همبستگی و پیوستگی، همدلی و آمادگی برای ایثار و فداکاری برای همه مردم عزیز تبریک می‌گویم.

رییس جمهوری بعد از گفت و گو با فرزند دکتر نمکی  که نخستین تزریق واکسن کرونا را انجام داد، ‌گفت: این کار بسیار قشنگی بود که مردم ما بدانند که وزیر عزیز ما آن کسی که از جان خودش عزیزتر است و فرزند گرامی او است اولین کسی است که از این واکسن استفاده می‌کند. بنابراین مردم مطمئن باشند اگر واکسنی وارد کشور می‌شود همه مسوولین به‌ آن اعتماد دارند.

روحانی گفت: امیدوارم این واکسن و واکسن های دیگری که بعدا وارد کشور می شود و در آینده از واکسن داخلی استفاده می‌کنند و ما بتوانیم در مرحله جدیدی که از این لحظه در برابر بیماری کووید ۱۹ شروع کردیم موجب سلامت همه باشد. خوشبختانه این لحظه فرا رسید و این کار انجام گرفت.

وی از وزیر بهداشت، همه پزشکان و پرستاران و مدافعین سلامت تشکر کرد.

واکسیناسیون ویروس کووید۱۹ روز سه شنبه و همزمان با یازدهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با فرمان حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در بیمارستان امام خمینی(ره) و ۶۳۵ بیمارستان ارجاع بیماران کرونایی در سراسر کشور آغاز شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا