استان هاخراسان رضویویژه

راه دستیابی به اندیشه‌ های جدید تضارب افکار و ایجاد گروههای علمی و کاربردی است

رضا بهنام- خراسان رضوی- «موسی مهدوی» با بیان مطلب فوق گفت: آستان قدس رضوی به ‌عنوان دستگاه امامت و ولایت با هیچ سازمان و نهادی قابل قیاس نیست؛ در موضوع ارزیابی مدیران، کارشناسان و شناسایی استعدادها و ظرفیت‌ها در دستگاه امام رضا(ع) در آغاز راه هستیم و معتقدیم که بهترین مکان برای ایجاد تحول و پیشرفت، همین دستگاه امامت و ولایت است.

معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی دوره آموزشی تخصصی تربیت ارزیاب در آستان قدس رضوی را اقدامی برای شناسایی شایستگی‌های ویژه در دستگاه امام رضا(ع) و ایجاد تحول در شایستگی‌های موجود دانست و افزود: شایستگی‌های زیادی در سازمان مثل تفکر راهبردی، خلاقیت و نوآوری، تعامل و ارتباطات، زائرمحوری و ارتباطات اجتماعی وجود دارد که ما وظیفه‌داریم این شایستگی‌ها را مطابق معارف قرآن و سیره معصومین(ع) تعمیق و ارتقاء بخشیم.

وی با استناد به تفسیر مرحوم علامه محمدتقی جعفری از نامه ۵۳ حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) اظهار کرد: انسان اگر در رابطه با خود، باخدا و با دیگران و درنهایت در نگاه به دنیا به‌عنوان مزرعه آخرت خوب عمل کند، هیچ‌گاه دچار محنت و گرفتاری نخواهد شد.

مهدوی با تأکید بر اینکه راه دستیابی به اندیشه‌های نو در آستان قدس رضوی، تضارب افکار و ایجاد گروه‌های علمی و کاربردی و ارتقای ویژگی‌های انسانی برای تربیت خود و جامعه است، گفت: همه تلاش ما باید در این جهت باشد که نیروهایی تربیت کنیم که خادم و کارمند تراز رضوی باشند و تربیت ارزیاب برای سنجش و توسعه توان مدیریتی منابع انسانی در همین راستا است.

معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی افزود: ارزیابان تربیت‌شده در این دوره، حوزه ارزیابی شایستگی‌های مدیران، کارشناسان، خادمان و خادمیاران را شکل می‌دهند تا درنهایت در حوزه سازمانی و اداری شاهد تحول اساسی و بنیادی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا