خراسان جنوبی

۷۵ درصد سرقت‌های خرد در خراسان جنوبی کشف شد

 نقش نیوز-خراسان جنوبی-رضابهنام:رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از افزایش ۱۳ درصدی وقوع سرقت های خرد در استان خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس و همراهی شهروندان، ۷۵ درصد سرقت های به وقوع پیوسته كشف شده است.
سرهنگ «کاظم صادقی» در نشست خبری با موضوع سرقت و ارائه هشدارهای پیشگیری از سرقت اظهار کرد: پلیس در خراسان جنوبی موضوع پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان را به صورت ویژه پیگیری می کند تا مردم بدون دغدغه و با كمال آرامش به زندگي و کسب و كار خود ادامه دهند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وقوع سرقت‌های خُرد در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است، گفت: از ابتدای سال جاری با تلاش ماموران پلیس و همراهی شهروندان، ۷۵ درصد سرقت های به وقوع پیوسته در خراسان جنوبی كشف شده است. وی افزود: وقوع سرقت های خشن نیز از ابتدای سال جاری نزدیک به صفر بوده و همان میزان کم نیز با تلاش ماموران پليس کشف شده است. صادقی با بیان اینکه عمده سرقت های به وقوع پیوسته سرقت های خرد است، تصريح كرد: بيشتر سرقت ها در شهرستان بيرجند و از اماکن عمومی بوده است. رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با اشاره به سرقت اخیر که در فضای مجازی منتشر شده است، بیان کرد: در اين خصوص اطلاع رسانی به موقع با ۱۱۰ انجام شده بود و ماموران پليس آگاهی به موقع در صحنه حاضر شدند که با همكاری شاكي و مردم متهم دستگير شد و پرونده به دادسرا ارسال شد و در حال پيگيری است.

اين مقام انتظامی استان از شهروندان خواست همواره در حفظ و نگهداری اموال خود كوشا باشند و در جهت حفظ وسايل نقليه، محل كسب وكار، منزل و احشام و اموال اقدامات پيشگيرانه از جمله گماردن نگهبان را مد نظر قرار دهند و همچنين از درب و پنجره و قفل مناسب استفاده كرده و در صورتی كه به هر دليل افرادی تحت عنوان مامور به درب منازل مراجعه كرده حتما نسبت به شناسايی آنها قبل از گشودن درب اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا