آخرین اخبارخراسان جنوبی

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی:۸۰ تن مرغ و گوشت گوساله منجمد تنظیم بازار در حال توزیع است

 

نقش نیوز – خراسان جنوبی – رضا بهنام:جعفری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ هزار و ۸۳۵ تن در داخل استان توزیع شد، گفت: در حال حاضر نیز ۸۰ تن مرغ و گوشت گوساله منجمد تنظیم بازار در حال توزیع است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا دوم اسفند ماه جاری ۳۸ هزار و ۸۵۶ تن گوشت مرغ استحصال شده است که ۱۶ هزار و ۸۳۵ تن در داخل استان توزیع شد و ۲۲ هزار و ۲۱ تن نیز به خارج استان ارسال شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۲ هزار و ۲۱ تن گوشت مرغ نیز در خارج از استان توزیع شد، گفت: در مرحله اول ۱۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار و در مرحله دوم نیز ۴۰ تن مرغ و همچنین ۴۰ گوساله منجمد در حال توزیع است.وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۳۲ میلیون و ۶۸۳ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری استان انجام شده است.جعفری افزود: مصرف ماهانه تخم مرغ در استان ۹۰۰ تن است که مازاد تولید با مجوز دامپزشکی استان به استان‌های مجاور ارسال می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای مهر امسال تا ۲۸ بهمن، یکهزار و ۷۷۵ تن برنج تنظیم بازار در استان توزیع شد، بیان کرد: همچنین در مرحله ششم توزیع ۳۷۵ تن برنج هندی و ۱۷۰ تن برنج تایلندی در حال جذب سهمیه است.

وی از انجام ۱۹ هزار و ۱۸۴ مورد بازرسی در استان از ۱۰ آذر تا ۲۸ بهمن ماه در استان خبر داد و افزود: همچنین یکهزار و ۸۲۵ مورد تخلف نیز به ستاد خبری ۱۲۴ اعلام شده است.

جعفری در ادامه تعداد واحد صنفی و غیر صنفی که در این بازه زمانی ملزم به أخذ تعهد شده‌اند نیز ۶۸۲ واحد بوده است، بیان کرد: ارزش ریالی تخلفات معرفی شده به تعزیرات حکومتی ۵۸ میلیارد ریال است و بیشترین تخلف معرفی شده به تعزیرات در حوزه آرد و نان و در زمینه گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، کم‌فروشی و رعایت نکردن ساعت پخت و تعطیلی غیرمجاز بوده است.رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی یادآور شد: در زمینه اختفاء و عرضه کالا خارج از شبکه نیز ۱۰۰ میلیون ریال تخلف شناسایی شده است.

«عباس جرجانی» رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی در این جلسه اظهار داشت: در سال‌های گذشته نمایشگاه عرضه مستقیم کالاها برگزار می‌شد اما امسال با توجه به شیوع کرونا این نمایشگاه در استان برگزار نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا