آخرین اخباراجتماعی

رئیسی: اقدام سلیقه‌ای در بحث حجاب مردود است/ملاک، مُرّ قانون باشد

رئیس‌جمهور با بیان اینکه عمده بانوان و دختران ما مقید به حفظ حجاب و عفاف هستند، گفت: ملاک عمل در اجرای قانون عفاف و حجاب مر قانون است و اقدام سلیقه‌ای یا خارج از چارچوب‌های قانونی نباید در این زمینه انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در نشست هیأت دولت با اشاره به ضرورت اقدامات تبیینی و اقناعی با موضوع عفاف و حجاب، جامعه ایرانی را جامعه‌ای عفیف و علاقه‌مند به حجاب دانست و گفت: امروز عمده بانوان و دختران ما در جامعه بسیار مقید به حفظ عفاف هستند و باید از آنها تشکر کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت اجرای این قانون  از سوی همه دستگاه‌های اجرایی، ملاک عمل در این زمینه را مُرِّ قانون و آموزه‌های روشن دینی دانست و با رد هر گونه اقدام سلیقه‌ای یا خارج از چارچوب‌های قانونی در این زمینه گفت: قانون حجاب و عفاف، تکلیف همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و حاکمیتی را در زمینه ترویج  آن، مشخص کرده است.

رئیسی جامعه ایران را جامعه‌ای دینی و علاقه‌مند به رعایت احکام و قواعد شرعی خواند و با قدردانی از منش و روحیات مردم در این حوزه، گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به نوعی علاقه قلبی عمده مردم است. دستگاه‌های مسئول باید تلاش کنند، ضمن رعایت قواعد و موازین قانونی، در این مسیر گام بردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا