آخرین اخباراستان ها

معاون اول رئیس جمهور به خوی سفر کرد ؛دستور مخبر برای رسیدگی فوری به نیازهای زلزله‌زدگان

معاون اول رئیس‌جمهور ساعاتی قبل به منظور بازدید از روند امداد رسانی به زلزله زدگان، در سفری از پیش اعلام نشده، در شهر خوی حاضر شد.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز، با توجه به عدم اطلاع مسئولین استانی و کشوری مستقر در شهر خوی از سفر محمد مخبر، وی در حال سرکشی به مناطق آسیب دیده این شهرستان و گفتگوی بی‌واسطه با اهالی شهر برای بررسی وضعیت و روند امدادرسانی به آسیب‌دیدگان زلزله است.

معاون اول رییس جمهور ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مطالبات مردم، دستورات لازم را جهت کمک رسانی و تامین نیازها به مسئولین استان هم صادر کرد و آنان را مکلف کرد با فوریت نسبت به رفع مشکلات زلزله‌زدگان اقدام کنند.

مخبر همچنین با اشاره به سرمای شدید هوا، بر تامین هرچه بیشتر امکانات اسکان و لوازم گرمایشی تاکید کرد و ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومین، به مردم اطمینان داد که دولت با جدیت و با تمام توان خسارات وارده به منازل مسکونی و لوازم خانگی آنها را جبران خواهد کرد.

مردم مناطق زلزله زده شهرستان خوی  نیز حضور معاون اول رییس جمهور را مایه دلگرمی و آرامش خاطر عنوان کردند و به بیان دغدغه ها و نیازهای خود در فضایی صمیمانه با دکتر مخبر پرداختند.

شنبه ۸ بهمن زلزله ای به بزرگی ۵,۹ ریشتر شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند و ضمن ایجاد مصدومیت و خسارات جانی، سبب آسیب به واحدهای مسکونی در روستاهای این شهرستان شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا