آخرین اخبارورزشی

خودداری آلبانی از دادن ویزا به کشتی گیران ایران!

کشور آلبانی در اقدامی خلاف عرف و قوانین بین‌المللی از دادن ویزا به تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران خودداری کرد.

به گزارش ایسنا ،‌علی رغم پیگیری‌های فدراسیون کشتی از کانال‌های مختلف و حتی درخواست از اتحادیه جهانی کشتی، آلبانی از دادن ویزا به کشتی گیران ایران برای حضور در رقابت‌های امیدهای جهان خودداری کرد تا ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فرصت حضور در این مسابقات مهم را از دست بدهد.

فدراسیون کشتی نیز در واکنش به این اتفاق نوشت: «روابط بین الملل فدراسیون حدود یک ماه پیش برای حضور تیم‌های ملی کشتی امید ایران در رقابت‌های جهانی، مدارک لازم را به فدراسیون کشتی کشور آلبانی و اتحادیه جهانی ارائه داد.

در ادامه علی‌رغم پیگیری‌های رسمی و غیررسمی فدراسیون کشتی از مبادی ذی‌ربط و قول‌های همکاری از سوی فدراسیون کشتی آلبانی و همچنین پیگیری‌های فدراسیون کشتی ایران از اتحادیه جهانی کشتی، کشور آلبانی به دلایل سیاسی از دادن ویزا به جوانان برومند کشورمان که شانس اول قهرمانی در این مسابقات محسوب می‌شدند، خودداری کرد.

فدراسیون کشتی و کمیته ملی المپیک کشورمان اعتراض شدید خود را به نهادهای ذی‌ربط در این باره داشته و پیگیر احقاق حق ورزشکاران کشورمان خواهند بود.

هرچند واضح است که چرا کشور آلبانی که دشمنی خود را به مردم ایران ثابت کرده به چه دلیل و در حمایت از چه کسانی دست به این اقدام خارج از عرف و بر خلاف قوانین بین المللی زده است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا