بانک-بیمه-بورس

خدمات رفاهی ویژه بانک تجارت برای پذیره نویسی صندوق های سرمایه گذاری

به گزارش نقش نیوز ،صندوق های قابل معامله در بورس را به مخفف ای تی اف می نامند. این صندوق می تواند، یک داراریی ارزشمند در سبد هر سرمایه گذار قلمداد کرد. از چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری پذیره نویسی واحد های سرمایه گذاری قابل معامله آغاز شد و بانک تجارت از همان ابتدای ساعات پذیره نویسی برای رفاه حال مردم ایران به میدان آمد.

تعداد زیادی از هموطنان کشورمان هم از مزیت تخفیف 20 درصدی با حضور در شعب بانک تجارت یا از طریق درگاه های غیر حضوری نسبت به خریداری باقیمانده سهام عدالت با انتخاب بانک تجارت از طریق پذیره نویسی با اتکایی امن نهایت استفاده را بردند. باتوجه به شیوع ویروس کرونا، بانک تجارت خدمات ویژه ای برای هموطنان در نظر گرفته است. متقاضیان می توانند علاوه بر پذیره نویسی از خدمات رفاهی شعب سراسر بانک تجارت هم استفاده کنند. همچنین از درگاه های پرداخت غیر حضوری این بانک شامل، اینترنت، همراه  بانک و اپلیکیشن های ست و پات و از همه  مهم تر نشانی اینترنتی ikc.shaparak.ir امکان مشارکت در پذیره نویسی مربوطه فراهم شده است.

همچنین بانک تجارت قیمت سهام تشکیل دهنده واحدهای سرمایه گذاری صندوق در روز آغازپذیره نویس، متوسط قیمت سهام در سی روز گذشته با احتساب ۲۰ درصد تخفیف که ۵ واحد درصد از آن به‌عنوان دارایی سرمایه‏‌گذاران و به‌منظور انجام عملیات بازارگردانی نزد صندوق نگهداری می شود. این پذیره نویسی تا ساعت 24 چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و قیمت هر واحد سرمایه گذاری مبلغ 100 هزار ریال تعیین شده است. هر یک از اشخاص حقیقی دارای کدملی، حتی هموطنانی که کد بورسی ندارند هم می توانند با حداقل 100 هزار ریال و حداکثر 20 میلیون ریال و بدون محدودیت در این پذیره نویسی شرکت کنند.

سجام، مخفف سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان است که زیر نظر سازمان بورس با هدف ایجاد یکپارچه، فراگیر و ارائه خدمات بهتر و سریع تر به سرمایه گذاران ایجاد شده است. بانک تجارت هم در تلاش است با افزایش شعب منتخب مجهز به سامانه ثبت نام سجام شرایطی ایجاد کند تا مشتریان این بانک در زمان کوتاه به شعب بانک تجارت دسترسی داشته باشند. طبق اطلاعیه وزارت اقتصاد در رابطه با فراخوان واگذاری و پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل مالی یکم را منتشر کرده است. از طریق واگذاری، به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران با اتکایی امین، باقیمانده سهام خود در بانک تجارت واگذار کنند.

همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا