بانک-بیمه-بورس

حفظ شان و جایگاه مشتریان ضروری ترین اولویت های موسسه اعتباری ملل

به گزارش نقش نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل مراسم معارفه جناب آقای دکتر سجادی به عنوان رئیس اداره کل حقوقی در صبح روز دوشنبه مورخ 1 اردیبهشت ماه 1399 در محل سالن اجتماعات اداره مرکزی با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین، روسای ادارات کل، مشاورین مدیرعامل و اعضای شورای حقوقی موسسه برگزار گردید.
مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل در این مراسم ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل اخیر در کشور و همچنین بیماران مبتلای به کرونا و خانواده های هموطنان ارجمندی که عزیزانی را در اثر ابتلا به بیماری کوید 19 از دست داده اند ابراز امیدواری کردند که با عنایت خداوند متعال و لطف ائمه اطهار علیه السلام و توجه ویژه مردم به رعایت مسائل بهداشتی از شر ویروس منحوس کرونا به سلامتی عبور خواهیم کرد و به شرایط عادی بازخواهیم گشت ایشان در ادامه توفیق روزافزون همه مردم عزیزمان را در ماه مبارک رمضان و بهره مندی از فیوضات این ماه عزیز و سراسر فیض خواستار شدند.
در ادامه با عرض خیر مقدم به اعضای هیئت مدیره و حاضرین و تبریک انتصاب آقای دکتر سجادی و با ذکر روایتی از مولی امیرالمومنین نکات اخلاقی را به سمع و نظر حاضرین رسانده و اظهار داشتند همواره پیشگیری بهتر و راحت تر از درمان است و از این رو ضرورت دارد ریاست جدید اداره کل حقوقی و سایر همکاران در هر سمت و پستی در این راستا حرکت و نسبت به تدوین دستورالعمل های دقیق و برابر با قوانین از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کنند.
ایشان خطاب به ریاست جدید اداره کل حقوقی فرمودند در روند رسیدگی به پرونده های حقوقی حفظ شان و آبروی افراد باید مدنظر قرار گرفته و تلاش شود تا از ارجاع پرونده ها به مراجع قضایی خودداری گردد چراکه در شرایط حاضر و حجم پرونده ها به عنوان یک وظیفه باید از ارجاع پرونده جدید به مراجع قضایی کاسته شود و در تعامل با بدهکاران پرونده ها حل و فصل و مختومه گردد.
جانشین پروری و تربیت نیروی انسانی ماهر و با دانش از نکات دیگری بود که ایشان به آن اشاره و تاکید داشتند.
همچنین ایشان در بخش دیگری از صحبت های خود از سرکار خانم جعفرپور معاون اداره کل حقوقی که حدود ده ماه با حفظ سمت سرپرستی اداره کل حقوقی را نیز عهده دار بودند تقدیر و تشکر نمودند و تابلو فرشی را به عنوان هدیه به ایشان اهدا نمودند.
آقای دکتر حسنعلی سجادی رئیس اداره کل حقوقی دارای مدرک دکترا در رشته حقوق تجارت بین الملل و حقوق جزا هستند و پیش از این نیز در بانک صادرات ایران مشغول به فعالیت بوده و دارای سوابق و تجارب ارزشمند کاری هستند که قطعا حضور ایشان در موسسه موجب پیشرفت بهتر امور خواهد شد.
در خلال این جلسه معاونت اداری و منابع انسانی، مشاور عالی حقوقی مدیرعامل جناب آقای دکتر صادقی نیا و سرکار خانم جعفرپور معاون اداره کل حقوقی و سرپرست قبلی اداره کل حقوقی مطالبی را بیان داشتند.
لازم به ذکر است حکم انتصاب آقای دکتر سجادی پس از قرائت توسط مدیرعامل موسسه به ایشان تقدیم و ایشان نیز مطالبی را به سمع و نظر حاضرین رسانده و از ابراز لطف مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره و مدیران محترم موسسه تشکر و ابراز امیدواری کردند که بتوانند پاسخ اعتماد آنان را با فعالیت خوب و درخور شان موسسه در روند رسیدگی به پرونده های قضایی و حقوقی با همکاری و همدلی معاونین و مدیران ارشد موسسه و همکاران اداره کل حقوقی بدهند.
روابط عمومی به نیابت از کلیه همکاران موسسه برای آقای دکتر سجادی در سمت جدید از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا