آخرین اخباراجتماعی

حداقل سرمایه گذاری برای خرید بیزینس در کانادا

 

در سال های اخیر، کانادا به عنوان چراغ راه سرمایه گذاران بین المللی که به دنبال اقامت دائم هستند، ظاهر می شو تبدیل شده است. یکی از روش های متداول خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس در کانادا از روش ویزای C11 کانادا است. اما دقیقاً چه چیزی های برای مالکیت کسب و کار و اقامت در کانادا لازم است؟ بیایید به حدود حداقل نیازهای سرمایه گذاری برای خرید یک بیزینس در کانادا بپردازیم.

 

درک چشم اندازه سرمایه گذاری

 

سیستم مهاجرت کانادا راه های ورود را برای کارآفرینان و سرمایه گذاران برای اخذ اقامت دائم ارائه می دهد. یکی از مناسب ترین راه ها، خرید یک بیزینس یا راه اندازی آن در کاناداست. با این حال، حداقل سرمایه گذاری تعیین شده توسط اداره مهاجرت کانادا ضروری است.

 

معیارهای حداقل سرمایه گذاری

در حالی که اداره مهاجرت کمترین مقدار سرمایه گذاری ثابتی را عنوان نکرده است، بیزینس ها بالقوه باید نشان دهنده سرمایه گذاری مطابق شرایط اقتصادی دولت کانادا باشد. به طور معمول، اداره مهاجرت عوامل موثر اقتصادی، کسب و کار، پتانسیل ایجاد شغل، و کمک به جامعه محلی را ارزیابی می کند.

 

عوامل موثر بر حداقل سرمایه گذاری

 

چند امکان می تواند برای حداقل سرمایه گذاری لازم برای خرید بیزینس در کانادا برای مقاصد ورود تاثیر بگذارد:

 

1.نوع بیزینس و صنعت:

برخی از صنایع به دلیل مهم اقتصادی یا پتانسیل رشد نیاز به سرمایه گذاری بیشتر دارد. بخش‌های با رشد بالا مانند فناوری یا مراقبت‌های درمانی ممکن است در مقایسه با سرمایه‌گذاری‌های بزرگ‌تری نیاز داشته باشند.

 

2.موقعیت مکانی:

موقعیت جغرافیایی کسب و کار می تواند برای حداقل آستانه سرمایه گذاری امکان پذیر باشد. مراکز شهری یا مناطق با فعالیت‌های اقتصادی بیشتر در مقایسه با مناطق روستایی نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری دارند.

 

3.ارزش‌ها بیزنس:

ارزش بازار منصفانه کسب‌وکار در حال تحصیل نقش مهمی در تعیین حداقل سرمایه‌گذاری دارد. اداره مهاجرت، تمکن مالی، دارایی ها و پتانسیل رشد کسب و کار را ارزیابی می کند تا اطمینان حاصل شود که سرمایه گذاری با اهداف اقتصادی همسو است.

 

4.ایجاد شغل:

اداره مهاجرت کانادا برای ایجاد شغل به عنوان شاخص کلیدی از عوامل اقتصادی سرمایه گذاری می کند. کسب‌وکارهایی که پتانسیل فرصت‌های شغلی برای کانادایی‌ها را ایجاد می‌کنند، ممکن است مورد توجه قرار گیرند و برای حداقل نیاز سرمایه‌گذاری ایجاد شود.

مراحل سرمایه گذاری در کانادا

 

اکنون که عواملی بر روی حداقل سرمایه‌گذاری را بررسی می‌کنند، بیایید در مورد اینکه چگونکی مراحل اخذ ویزای کار C11 کانادا بحث کنیم:

 

1.انجام تحقیقات کامل:

با تحقیق در صنایع مختلف و فرصت های تجاری در کانادا شروع کنید. عوامل رقابتی بازار، رقابت و چشم انداز رشد را برای شناسایی سرمایه گذاری های سرمایه گذاری در نظر بگیرید.

 

 

2.ارزیابی منابع مالی:

قابلیت مالی خود را تعیین کنید و گزینه های تامین مالی برای سرمایه گذاری را ارزیابی کنید. چه از طریق پس اندازه شخصی، تامین مالی یا مشارکت سرمایه گذاری، داشتن روشنی از منابع مالی شما است.

 

3.انجام بررسی دقیق میدانی:

قبل از نهایی کردن هر سرمایه‌گذاری، بررسی‌های لازم را در مورد کسب و کار نظر انجام دهید. صورتهای مالی، تاریخچه عملیاتی، موقعیت بازار و پتانسیل رشد آن را برای تصمیم گیری باید ارزیابی کنید.

 

4.تهیه بیزینس پلن قوی مهاجرتی:

یک طرح تجاری مشخص برای سرمایه گذاری، استراتژی های عملیاتی و پیش بینی های رشد خود را مشخص کنید، تهیه کنید. یک طرح تجاری خوب نه تنها شما را نشان می دهد، بلکه بیشتر سرمایه های اقتصادی بالقوه را نیز به نمایش می گذارد.

 

5.ارسال پرونده قوی مهاجرتی:

هنگام درخواست مهاجرت از طریق مالکیت کسب و کار، مطمئن شوید که باید مطابق با سرمایه گذاری با اولویت های اقتصادی کانادا را برجسته کنید. اسناد، صورت‌های مالی و پیش‌بینی‌های تجاری را برای تقویت پرونده خود ارائه دهید.

 

6.دقیق باشید:

از تغییرات سیاست های مهاجرت، مشوق های سرمایه گذاری و فرآیندهای اقتصادی در کانادا مشخص باشید. آگاه ماندن به شما امکان می دهد طرح سرمایه گذاری خود را تطبیق دهید و فرصت های موفقیت را به شما برسانید.

 

7.به دنبال راهنمایی حرفه ای باشید:

مشاوره با وکیل مهاجرت کانادا، مشاورین کسب و کار و مشاوران حقوقی می توانند بینش ارزشمندی در مورد چشم اندازه سرمایه گذاری ارائه دهند. این متخصصان می‌توانند به فرصت‌های سرمایه‌گذاری، بررسی الزامات نظارتی و اطمینان از انطباق با مقررات مهاجرت کمک کنند.

الزامات سرمایه گذاری

سیستم مهاجرت کانادا راه های مختلفی را برای کارآفرینان و سرمایه گذاران ارائه می دهد تا بتوانند اقامت دائم خود را از طریق خرید یا ایجاد کسب و کار در این کشور دریافت کنند. با این حال، هر برنامه مهاجرتی مجموعه ای از الزامات خاص خود را دارد، از جمله حداقل آستانه سرمایه گذاری.

 

برنامه ویزای استارتاپ کانادا

یکی از محبوب ترین راه های مهاجرت برای صاحبان مشاغل، برنامه ویزای استارت آپ است. این برنامه برای جذب کارآفرینان مبتکر با پتانسیل ایجاد شغل و رشد اقتصادی در کانادا طراحی شده است. برای واجد شرایط بودن برای برنامه ویزای استارت‌آپ، متقاضیان باید حداقل سرمایه‌گذاری را از صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر کانادایی، گروه‌های سرمایه‌گذار فرشته یا مراکز رشد کسب‌وکار تضمین کنند.

 

برنامه ویزای کارآفرینی کانادا (PNP)

بسیاری از استان های کانادا ، برنامه های مهاجرت کارآفرین خود را تحت برنامه ویزای کارآفرینی یا نامزدی استانی (PNP) ارائه می دهند. این برنامه ها به استان ها اجازه می دهد تا افرادی را که مهارت ها و تجربه لازم برای کمک به اقتصاد محلی خود را دارند، معرفی کنند. در حالی که حداقل الزامات سرمایه گذاری از استانی به استان دیگر متفاوت است، متقاضیان معمولاً باید سرمایه قابل توجهی را در یک تجارت جدید یا موجود سرمایه گذاری کنند.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در کانادا

بنابراین، حداقل میزان سرمایه گذاری مورد نیاز برای این مسیرهای مهاجرت چیست؟ در حالی که ارقام “ ویزای سرمایه گذاری کانادا” ممکن است بسته به برنامه های آن و سایر عوامل متفاوت باشد، در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد:

 

برنامه ویزای استارتاپ:

متقاضیان باید حداقل سرمایه گذاری 200,000 دلار کانادا را در صورتی که سرمایه گذاری از یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر تعیین شده باشد یا 75,000 دلار کانادا اگر سرمایه گذاری از یک گروه سرمایه گذار فرشته تعیین شده باشد، تضمین کنند.

برنامه ویزای استارتاپ آلبرتا

ویزای استارتاپ آلبرتا کانادا یکی از بهترین و مطمین ترین روشهای مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا است. حداقل نیازهای سرمایه گذاری بر اساس استان متفاوت است، اما معمولاً از 100 ,000 دلار کانادا شروع میشود.

 

کلام آخر

سرمایه گذاری یا خردی بیزینس در کانادا برای مهاجرت اهداف جیره راهی قانع کننده برای اقامت دائم برای مهاجران مشتاق ارائه می کند. با درک حداقل الزامات سرمایه گذاری، انجام تحقیقات کامل، جستجوی راهنمایی های حرفه ای و تهیه یک طرح تجاری جامع، سرمایه گذاران آینده نگر می توانند با اطمینان فرآیند سرمایه گذاری را طی کنند.

آیا آماده اید تا از طریق راه اندازی یا خرید کسب و کار سفر خود را به کانادا را آغاز کنید؟ شرکت خدمات حقوقی آرنیکا ویزا به عنوان یک شرکت حقوقی معتبر و مجوز رسمی RCIC دارای خدمات متعددی برای موکلین که به دنبال خرید بیزینس در کانادا برای اقامت دایم هستند، می باشد. این شرکت معتبر با ارائه پشتیبانی همه جانبه، با ارزیابی دقیق واجد شرایط بودن در برنامه های مهاجرت بیزینسی به کانادا، را برای موکلین ارایه میدهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا