آخرین اخبار

جلسات بی نتیجه با وزرای مسکن

 

رئیس کانون انبوه سازان مسکن گفت : طی دو سال دولت سیزدهم دو جلسه با دو وزیر داشتیم اما پیشنهادات ما به کارشناسان ارجاع شد و این یعنی هیچ نتیجه‌ای از جلسات نمی‌توان گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز  ، جمشید برزگر – رئیس کانون انبوه سازان مسکن و ساختمان در بیستمین اجلاس سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان‌های ایران، گفت: طی دو سال دولت سیزدهم دو جلسه با دو وزیر داشتیم و جلساتی که بیش‌از ۳ ساعت طول کشید و پیشنهادات ما به کارشناسان ارجاع شد این یعنی هیچ نتیجه‌ای از جلسات نمی‌توان گرفت.

وی گفت: تنها زمانی موفق می‌شویم که به فعالان حوزه ساخت و ساز مسکن یعنی انبوه‌سازان اعتماد کنیم و تنها راه‌حل اجرا و دستیابی به اهداف ریاست جمهوری برای ساخت یک میلیون مسکن توافق و امضای تفاهمنامه با انبوه‌سازان است. در این صورت شعارهای دولت سیزدهم در حوزه مسکن به سرانجام می‌رسد.

رئیس کانون انبوه سازان خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات ما عدم توجه به قوانین و مقررات است. به عنوان نمونه مصوبه هیئت وزیران سال ۱۳۷۵ برای انجمن‌های استانی انبوه‌سازی هنوز اجرا نشده است.وی گفت: هفتصد هزار هکتار بافت فرسوده داریم که ۲۲ میلیون نفر در این بافت‌ها ساکن هستند. معتقدم در این حوزه نیز باید به بخش خصوصی اعتماد کنیم و مسئولی برای شنیدن حرف‌های ما وجود داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا