بانک-بیمه-بورس

جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز برگزار می شود

به گزارش نقش نیوز، در این جشنواره 100 روزه مشتریان میتوانند بیمه نامه های درخواستی خود را به صورت اقساط و با تخفیف ویژهخریداری کنند.

این گزارش حاکی است، مشتریان بیمه البرز که از 29 تیرماه لغایت پنج آبانماه1399 اقدام به خرید بیمه نامه از شرکت بیمه البرز کنند ضمن برخورداری ازتخفیفات در نظر گرفته شده، می توانند در  قرعه کشی بزرگ بیمه البرز نیزشرکت کنند.

بر این اساس،  آیین قرعه کشی جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز 13 آبان همزمان با ولادت خجسته پیامبر اکرم ( ص) با نظارت مراجع قانونی وبیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به 62 نفر ازمشتریان بیمه البرز که در صد روز مذکور از بیمه البرز بیمه نامه خریده اند براساس امتیازبندی به قید قرعه  62 نیم سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

این گزارش حاکی است، کمک و یاری بیمه البرز به هموطنان در شرایط سختاقتصادی ناشی از تحریم های ناجوانمردانه و شیوع بیماری کرونا از جملهاهداف برگزاری  جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز است تا هموطنانبتوانند با تخفیف و به صورت اقساط  اقدام به خرید بیمه نامه کنند.

بنابراین گزارش، اطلاعات تکمیلی شرکت در جشنواره همراهان ماندگار بیمهالبرز در سایت شرکت بیمه البرز به آدرس     www. Alborzinsurance.irموجود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا