بانک-بیمه-بورس

جشنواره حمایت از جهش تولید بیمه ایران از اول مرداد آغاز می شود

به گزارش نقش نیوز، محمد زاهدنیا با اعلام این خبر افزود: علاوه بر طرح هایی که بیمه ایران از ابتدای سال ۹۹ بمنظور حمایت از تولید اجرایی و عملیاتی نموده، در این طرح در بخش اول انواع طرح‌های نوین بیمه ای تاثیرگذار در تامین و توانمندسازی تولیدکنندگان داخلی‌ معرفی و ارائه می‌شود و در بخش دوم، تسهیلات و تخفیفات و مزیت های متمایز در انواع رشته های بیمه ای عملیاتی و عرضه می گردند. در فاز سوم این جشنواره‌ نیز مزیت های عمومی و قابلیت های عملیاتی بیمه ایران آشکارسازی و‌ اجرایی می‌شود.

نوشته های مشابه

معاون فنی بیمه ایران با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره فروش ایفای نقش حمایتی بیمه ایران از اقتصاد، تولید داخلی و حمایت از اقشار مختلف جامعه است، تصریح کرد: بیمه ایران حامی و پشتیبانی نیرومند برای جامعه بیمه گذاران است.

معاون فنی بیمه ایران اجرای موفق طرح حمایت از #حافظان_سلامت را بدلیل استقبال کادر درمان کشور بی نظیر عنوان و خاطرنشان کرد: هم اکنون اکثریت کادر پزشکی، پرستاران و پیراپزشکان و مدیران واحدهای درمانی کشور زیر پوشش بیمه نامه های جامع این شرکت قرار گرفته‌اند و در‌ اوضاع کرونایی کنونی، بیمه ایران‌ خدمتگزاری امین و مأمن و حامی کادر درمان بوده و خواهد بود.

زاهدنیا از عموم هموطنان و متقاضیان بیمه دعوت کرد همه بیمه‌نامه‌های خود را از یکم مرداد ۹۹ از طریق ۱۳ هزار دفتر نمایندگی بیمه ایران در سراسر کشور با ویژگی هایی متفاوت، تسهیلات و مزیت های خاص و متمایز دریافت کنند یا در صورت تمایل به #خرید_الکترونیکی_بیمه‌نامه می‌توانند با وارد کردن کد نمایندگی‌ منتخب، انواع بیمه نامه های موردنیاز‌ خود را از طریق سامانه فروش الکترونیکی my.iraninsurance.ir خریداری نمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا