استان هاخراسان جنوبیویژه

توقیف یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم مورفین در طبس

رضا بهنام- خراسان جنوبی- سرهنگ ناصر فرشید با بیان مطلب فوق گفت: مأموران انتظامی شهرستان طبس با دریافت خبری مبنی بر احتمال حمل محموله سنگین مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان موضوع را پیگیری و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با اعزام چند تیم ویژه مبارزه با مواد مخدر، محورهای مواصلاتی شهرستان طبس را رصد و کنترل کردند که در همین راستا به یک تریلی کشنده که با سرعت زیاد در حال حرکت بود مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از تریلی یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم مورفین کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس در خراسان جنوبی طی هفته گذشته بالغ بر ۳ تن و ۸۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند که مورفین بیشترین فراوانی کشفیات اخیر بوده است.

سرهنگ فرشید افزود: مأموران طی این مدت ۴ باند حمل و توزیع مواد مخدر را منهدم و ۱۷۲ سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

به گفته وی در همین راستا ۴۶ دستگاه انواع خودروی سبک و سنگین نیز از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به افزایش ۹۳ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تصریح کرد: افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی نسبت به مدت مشابه سال قبل هشداری نگران کننده برای خانواده‌هاست که درخواست پلیس از والدین این است که نسبت به کنترل فرزندان خود مراقبت بیشتری کنند.

سرهنگ فرشید بر عزم جدی پلیس بر مبارزه با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی تأکید کرد و به اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد: ماموران به صورت شبانه روزی تمامی نقاط استان را رصد و پایش می‌کنند و اجازه هرگونه بی نظمی و یا جولان قانون شکنان را نخواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا