آخرین اخبار

توسعه خدمات شرکت واسپاری سپهر صادرات

 

شرکت واسپاری سپهر صادرات توانست با تلاش تمامی مدیران و پرسنل مجرب خود جایگاه این شرکت را در بین تمامی شرکت های لیزینگ ارتقا دهد.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، حامد کارگر سامانی مدیرعامل شرکت واسپاری سپهر صادرات با اشاره به دست آوردهای جدید این شرکت گفت: با حمایت سهامداران و اعضای هیئت مدیره، مدیران و تمامی پرسنل زحمتکش و مجرب خود توانستیم ضمن تحقق اهداف برنامه ریزی شده، ضمن گسترش خدمات در ارائه تسهیلات به مشتریان، امسال نیز به مانند سال گذشته سهم بازار خود را بین لیزینگ های فعال کشور افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت واسپاری سپهر صادرات با اشاره به تنوع و گستردگی خدمات این شرکت در‌ اعطای تسهیلات به مشتریان گفت: از ابتدای این سال مالی 636 مشتری جدید به مجموع مشتریان ما افزوده شده به شکلی که این دسته از مشتریان توانستند با دریافت بیش از ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش های تامین خودرو های سنگین و سبک، تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، ماشین آلات مورد نیاز کارخانجات، تجهیزات آزمایشگاهی و دارو سازی، املاک اداری و تجاری، املاک خرد و به طور ویژه در حوزه طلا و جواهر از خدمات اعتباری شرکت ما(دریافت تسهیلات) استفاده کنند.

وی ادامه داد: واسپاری سپهر صادرات در حال حاضر یکی از متنوع ترین لیزینگ های کشور در ارائه تسهیلات به مشتریان است که با برنامه ریزی صورت گرفته این خدمات در‌حوزه های دیگر‌ از جمله گردشگری، تجهیزات پزشکی و ورزشی، تامین سرمایه برای مواد اولیه کارخانجات و تامین سرمایه تجار و بازرگانان و … نیز به خدمات گذشته شرکت افزوده شده است.

سامانی تاکید کرد: به پاس اعتماد مشتریان به مجموعه لیزینگ سپهر صادرات طرح ویژه بخشودگی 100 درصدی کسورات و بخشش جرائم دیرکرد اجرایی شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: مشتریان گرامی می توانند به منظور بهره مندی از تسهیلات این طرح ضمن تماس با واحد امور مشتریان، از میزان تخفیف ها و نحوه بخشودگی مطلع شوند.

وی با اشاره به برنامه های آتی شرکت واسپاری سپهر صادرات گفت: بر اساس برنامه ریزی و هدف گذاری های صورت گرفته، این شرکت با حمایت‌های گروه مالی بانک صادرات در حال افزایش سهم خود از بازار لیزینگ کشور بوده و طی یک زمان بندی مشخص و هدفمند قرار است به جایگاه برترین لیزینگ کشور در میزان تسهیلات اعطایی به مشتریان و همچنین تنوع و نوآوری در خدمات دست پیدا کند.

مدیرعامل شرکت واسپاری سپهر صادرات با اشاره به حضور این شرکت در‌ دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در‌ جزیره کیش گفت: این شرکت به مانند گذشته با حضور فعال در نمایشگاه های بزرگ کشور، در این نمایشگاه نیز آماده ارائه مشاوره و خدمات به تمامی مشتریان گرامی خواهد بود.

گفتنی است شرکت واسپاری سپهر صادرات به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای لیزینگ کشور توانست با ارائه خدمات مناسب و گسترده، رعایت کامل قوانین و مقررات بانک مرکزی و همچنین خوش حسابی و شفافیت مالی از معدود شرکت‌های لیزینگ کشور باشد که مجوز فعالیت آن نه برای یک سال بلکه برای دو سال آینده از سوی بانک مرکزی تمدید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا