آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

تهران ؛ میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و سلولزی خاورمیانه

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران هفته آینده میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی منطقه خاورمیانه است که امسال با استقبال چشمگیر شرکت های خارجی از جمله اروپایی مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ؛ حضور شرکت های خارجی بویژه کشورهای اروپایی در سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی ایران نسبت به سال گذشته 37 درصد رشد یافته است.

در این نمایشگاه بیش از 70 شرکت از یازده کشور هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، کره جنوبی و ویتنام حضور و مشارکت دارند.

سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی از 7 تا 10 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میشود و در آن بیش از 300 شرکت داخلی از مناطق مختلف کشور، نوین ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت شوینده و بهداشتی را به مدت چهار روز ارائه می کنند.

رئیس ستاد برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی گفت: در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، خط تولید و تجهیزات و ماشین‌آلات این حوزه ارائه می‌شود.

علی مرادی با بیان اینکه این نمایشگاه با نظارت انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن سلولزی بهداشتی ایران برپا می‌شود، گفت: در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر 34 هزار مترمربع و در ۱۰ سالن برگزار می‌شود، تولیدکنندگان؛ آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های روز این صنعت را به نمایش می‌گذارند.

وی با بيان اينكه معرفي محصولات جديد يكي از اولويت هاي بر پايي اين نمايشگاه است، افزود: جذب سرمايه گذاري هاي داخلي و خارجي در اين حوزه، كمك به رونق توليد، ايجاد زمينه فعاليت هاي علمي و تحقيقي در مورد ذائقه مصرف كنندگان، رقبا و محصولات جديد آنها، پيش فروش كردن محصولات، شناسايي و انتخاب نمايندگان فروش جديد از مهمترين اهداف اين نمايشگاه است.

مرادی اطلاع از آخرين استانداردهاي علمي و پژوهشي خارجي، اشتغالزائي، تعامل بين توليد كنندگان و مصرف كنندگان، معرفي توانمندي هاي شركت هاي داخلي و كشف استانداردهاي بالقوه در داخل كشور را نيز از مهمترين اهداف برگزاري سی امین نمايشگاه بين المللي مواد شوينده، پاك كننده، بهداشتي، سلولزي و ماشين آلات وابسته عنوان كرد.

سی امین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته طی چهار روز از ساعت 8 تا ۱5 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا