آخرین اخباراجتماعی

 تمهیدات شهرداری تهران بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

 

نوشته های مشابه

🔹️معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اهم اقدامات این معاونت برای برگزاری باشکوه مراسم دهه مبارک فجر در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تشریح کرد.

🔹️به گزارش نقش نیوز ، حسین نظری با اعلام این مطلب، گفت: بمناسبت برگزاری باشکوه مراسم دهه مبارک فجر در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هماهنگی های همه جانبه ای با معاونت ها، مناطق 22گانه، سازمانهای تابعه حوزه معاونت خدمات شهری انجام شده است.

✅ اجرای نورافشانی در میادین شاخص پایتخت

🔹️نظری در ادامه به تشریح اهم اقدامات این معاونت پرداخت و گفت: رسیدگی و بهبود نگهداشت شهر خصوصا در طول مسیرهای راهپیمایی، شستشوی کلیه المانهای شهری، رنگ آمیزی جداول و نرده ها و المانهای ترافیکی، فضاسازی در سطح شهر توسط سازمان زیباسازی و مناطق 22گانه به وسیله نصب ریسه های الوان و پرچمی و توجه ویژه به استفاده از پرچم جمهوری اسلامی ایران بعنوان نماد ملی، نصب 100تخته نما پرچم بر روی ساختمان های شاخص، تهیه و توزیع پرچم دستی ایران، اجرای ویدئومپینگ بر روی برج آزادی، اجرای نورافشانی در میادین شاخص در شامگاه 21 بهمن و…از اهم اقدامات این معاونت می باشد.

✅ استقرار تیم های عملیاتی سازمان آتش نشانی در طول مسیرهای راهپیمایی

🔹️نظری در ادامه افزود: بازدیدهای ایمنی و شناسایی و رفع خطر از نقاط حادثه ساز در قبل از مراسم و همچنین استقرار تیم های عملیاتی شامل نیروهای آتش نشان، خودروهای سبک و سنگین، موتورسیکلت و… در طول مسیر راهپیمایی توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران صورت خواهد گرفت.

🔹️به گفته نظری آمادگی و پیش بینی اقدامات گسترده ای نیز توسط سازمان بهشت زهرا (س) در خصوص برگزاری مراسم 12بهمن در مرقد حضرت امام خمینی (ره) و جایگاه جلوس انجام شده است.

🔹️معاون شهردار تهران به گلباران مراسم های 12 و 22بهمن اشاره کرد و گفت: تامین شاخه گل جهت گلباران مراسم های 12بهمن (100،000 شاخه) و 22بهمن(120،000 شاخه) و مراسم میهمانی لاله ها توسط سازمان بوستانها و فضای سبز پیش بینی شده است.

✅ پاکیزه سازی و آماده سازی مسیرهای راهپیمایی قبل، حین و پس از مراسم

🔹️او به پشتیبانی از مناطق درگیر به منظور پاکیزه سازی و آماده سازی طول مسیرهای راهپیمایی در قبل، حین و بعد از مراسم توسط سازمان مدیریت پسماند پرداخت و گفت: نیروها و عوامل کارگری جهت حفظ و پاکیزگی طول مسیر راهپیمایی در قبل، حین و پس از مراسم مستقر و به خدمات رسانی خواهند پرداخت. همچنین شرکت شهربان نیز برای حفظ انضباط اجتماعی در طول مسیر راهپیمایی اکیپ های خودرویی و موتورسوار را به همراه نیروی اجرایی در طول مسیرهای راهپیمایی مستقر خواهد کرد.

🔹️نظری به دیگر اقدامات این معاونت اشاره کرد و گفت: پخش تکبیر در شامگاه 21بهمن در کلیه اماکن شهرداری تهران، کاشت درخت، درختچه و نشاء در مسیرهای راهپیمایی و آماده سازی بوستانهای واقع در مسیرهای راهپیمایی، گل آرایی جایگاه، رنگ آمیزی کلیه المانهای میدان آزادی و … نیز از جمله اقدامات این معاونت برای برگزاری مراسم دهه مبارک فجر می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا