آخرین اخبارمناطق آزاد-گردشگری

تفریحات آبی جزیره کیش

جزیره زیبای کیش

کیش یکی از ۲۱ جزیره ایرانی در خلیج فارس است. این روزها سفر به کیش بسیار رایج شده است. جزیره کیش یک شهر ساحلی فوق العاده شیک و مدرن است. در واقع، سفر به کیش جایگزینی ایده‌آل و ارزان برای سفر به خارج از کشور است. اگر نمی‌خواهید با تور کیش به این جزیره سفر کنید، با پشتیبانی سایت مستر کیش برای کاهش هزینه ها تماس بگیرید.

در دوره محمدرضا شاه ظرفیت گردشگری کیش شناخته شد. به دلیل زیبایی‌های طبیعی، سواحل و آب‌های کریستالی، کیش به عنوان مرکز گردشگری بین المللی انتخاب شد، دولت شروع به سرمایه گذاری در جزیره کیش کرد. به این ترتیب زیرساخت‌های مدرن از جمله هتل‌ها، فرودگاه، نمایشگاه‌های بین‌المللی و تفریحات آبی در کیش ساخته شد. هوای کیش گرم و مرطوب است و میانگین دمای آن به ۲۶ درجه می‌رسد.

 

شاتل سواری کیش

شاتل سواری در کیش یکی از تفریحات آبی کیش است، که می‌توانید در طول اقامت خود در جزیره زیبای کیش تجربه کنید. زمانی که در جزیره هستید، گزینه‌های مختلفی برای انتخاب تفریحات آبی دارید. اما جالب است بدانید شاتل سواری در کیش محبوب‌‌ترین تفریح در بین گردشگران می‌باشد. شاتل کیش یک بازی گروهی است که با همسفران انجام می‌دهید و خاطره‌ایی خوش از این بازی به جا می‌گذارید. این بازی را نمی‌توانید به صورت یک نفره انجام بدهید. ظرفیت تیوپ شاتل سواری از 2 تا 7 نفره می‌باشد. هر چقدر تعدا نفرات کمتر باشد سرعت شاتل بیشتر می‌شود و هیجان زیادی را به گردشگران می‌دهد.

شاتل در کیش

گاهی اوقات اپراتور قایق تندرو، گردشگران را در انتهای سانس با چرخش‌های سریع داخل آب می‌اندازد و شما را به یک شنای گروهی دعوت می‌کند. شاتل، با وجود هیجان زیاد و ظاهر فوق العاده ماجراجویانه، یکی از امن‌ترین بازی‌های آبی کیش است. اتصالات و دستگیره‌های قوی در شاتل، اپراتورهای حرفه ای، جلیقه نجات و … از مواردی هستند که این ایمنی را تضمین می‌کنند.

توصیه می‌کنیم قبل از شروع سفر به دلیل جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه‌ها درسایت مستر کیش خرید بلیط شاتل سواری کیش را انجام بدهید. سایت مستر کیش با حذف واسطه‌ها توانسته است خدمات تفریحی و رفاهی را با تخفیفات عالی به گردشگران جزیره کیش ارائه بدهد. می‌توانید قبل از سفر،در این سایت خرید بلیط شاتل کیش و دیگر تفریحات را مانند: پاراسل کیش، کشتی‌های تفریحی، غواصی و سایر جاذبه‌های گردشگری کیش را به صورت آنلاین تهیه کنید و در زمانی که در جزیره هستید، نگرانی مدیریت زمان برای استفاده از تفریحات را نخواهید داشت.

 

قیمت شاتل سواری در کیش

هزینه خرید شاتل سواری در کیش بسیار مقرون به صرفه است. در حال حاضر شاتل سواری در کیش حدود 218 هزار تومان، در سایت مسترکیش قیمت دارد. بسته به زمانی که بلیط خود را رزرو می‌کنید، معمولاً می توانید روی 20٪ تخفیف حساب کنید. رزرو اینترنتی بلیط شاتل و پاراسل در کیش را در این سایت به دلیل تخفیفات ویژه به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

چتر پاراسل کیش چیست؟

پاراسل در کیش یکی از هیجان انگیزترین فعالیت‌های کیش است و همه دوست دارند با این چتر طعم پرواز بر فراز خلیج فارس را بچشند. اگر از ارتفاع می‌ترسید، این فعالیت برای شما مناسب نخواهد بود، اما اگر توانستید بر ترس خود غلبه کنید، شک نکنید که یکی از جالب‌ترین و هیجان انگیزترین تجربه‌هایی خواهد بود که در این سفر تجربه خواهید کرد. با خرید بلیط پاراسل در کیش، یک چتر رنگارنگ با طناب محکمی به قایق بسته می‌شود. شما به چتر متصل می‌شوید و با حرکت قایق کم کم هوا این چتر را بلند می‌کند و شما نیز با چتر بالاتر می‌روید.

پاراسل در کیش

این چتر حتی به ارتفاع 200 متر می‌رسد و شما بین زمین و آسمان معلق خواهید بود. مشاهده مناظر زیبای سواحل کیش از ارتفاع بسیار هیجان انگیز است. از این رو خرید بلیط پاراسل در کیش را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در مسترکیش بلیط پاراسل کیش را با تخفیفات عالی می‌توانید رزرو کنید. بهترین زمان برای خرید بلیط پاراسل در کیش و دیگر تفریحات آبی، فصل زمستان است که در آن می‌توانید با آب و هوای معتدل بهاری از شنا و ورزش‌های آبی لذت ببرید. از ابتدای آذر تا اواسط اردیبهشت بهترین زمان سفر به کیش از نظر شرایط آب و هوایی می‌باشد.

 

نکات مهم قبل از خرید بلیط شاتل و پاراسل در کیش     

اگر به خرید بلیط پاراسل در کیش و شاتل سواری در کیش علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو، نکات مهم زیر را مطالعه کنید. خواندن این نکات به شما کمک می‌کند تا تجربه لذت بخشی از شاتل و پاراسل داشته باشید.

  1. شاتل برای دو تا هفت نفر وجود است و در پاراسل امکان سفر تا سه نفر با یک چتر وجود دارد. توصیه می‌کنیم، خواستن افزایش نفرات را به مسئولان تحمیل نکنید؛ زیرا این محدودیت برای امنیت این بازی‌ها مهم است.
  2. همراه داشتن وسایل شخصی مانند: لباس اضافه، دمپایی، تی شرت، مایو، شورت و … ضروری است.
  3. داشتن جلیقه نجات برای همه کسانی که سوار شاتل و پاراسل می‌شوند، ضروری است. فراموش نکنید که واژگونی شاتل کاملا ایمن بوده و بخشی از این بازی است. اما استفاده از جلیقه نجات برای تمامی گردشگران در تمامی سطوح الزامی است.
  4. برای لذت بردن از شاتل و پاراسل نیازی به دانش شنا ندارید. بنابراین، بدون نگرانی در مورد غرق شدن، می‌توانید با آرامش از این فعالیت هیجان انگیز لذت ببرید.
  5. سوار شدن بر شاتل کیش به حفظ تعادل نیاز دارد. به همین دلیل امکان ارائه این خدمات به کودکان زیر 12 سال وجود ندارد. اما در پاراسل کودکان نیز می توانند بر روی این چتر سوار شوند، این بستگی به سایز کودک دارد و کودک باید به اندازه کافی بزرگ باشد که بتواند کمربند چتر را ببندد.
  6. افرادی که بیماری قلبی دارند و همچنین اگر درد مزمن در ناحیه کمر و دیسک کمر دارند. بهتر است بدون اجازه پزشک از شاتل استفاده نکنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا