ایران

تغيير عنوان و شرح وظايف مركز مديريت راه هاي كشور

بر اساس ابلاغ صادره از سوی معاون وزیر ورئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، وظايف مرکز مدیریت راههای کشور و عنوان آن به مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور تغییر یافت .
به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  ، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در خصوص ضرورت تغییر عنوان اظهار داشت : با توجه به تغییرات ایجاد شده در وضعیت حمل و نقل جاده ای کشور و همچنین ضرورت استفاده بهینه از فناوری های ارتباطی پیشرفته در حوزه حمل و نقل جاده ای ، عنوان مرکز مدیریت راههای کشور به مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای کشور تغییر يافت و وظایف جدید به وظایف قبلی این مرکز اضافه می شود.
 حسن نیا وظایف جدید این مرکز را پایش و استخراج اطلاعات برخط از طریق سامانه های هوشمند حمل و نقلی ، دریافت گزارش ها و ثبت شکایات کاربران جاده‌ای ، داده کاوی و ارائه تحلیل‌های مورد نیاز حوزه حمل و نقل بر اساس داده‌های بانک های اطلاعاتی موجود ،‌بیان کرد .
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطر نشان کرد : در اين راستا ، مركز يادشده مي بايست با استفاده از توانمندی های موجود و فناوری های نوین اطلاعاتی و سیستم های حمل و نقل هوشمند و همچنین تجارب پیشین همکاری با سایر معاونت ها و دفاتر ذیربط در انجام وظایف محوله اهتمام لازم به عمل آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا