آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

تسهیلات 5 میلیارد ریالی بانک اقتصادنوین برای کسب‌وکارهای خرد

بانک اقتصادنوین با معرفی طرح «پیام» به صاحبان کسب‌وکارهای خرد، تا سقف پنج میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.

نوشته های مشابه

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، در این طرح دارندگان پایانه‌های فروشگاهی (کارت‌خوان) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی متصل به سپرده‌های بانک اقتصادنوین می‌توانند متناسب با معدل موجودی خود در سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری و کوتاه‌مدت، از امکان دریافت تسهیلات تا سقف پنج میلیارد ریال، با نرخ‌های ترجیحی و بازپرداخت اقساطی تا 24 ماه برخوردار شوند.

سایر متقاضیانی که در این بانک حسابی ندارند نیز می‌توانند با افتتاح حساب‌های یادشده و دریافت و اتصال کارت‌خوان یا درگاه پرداخت اینترنتی خود به این حساب‌ها از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

همچنین امکان واگذاری امتیاز برای دریافت تسهیلات به غیر نظیر کارمندان معرفی‌شده از سوی اشخاص حقوقی صاحب حساب و همچنین اشخاص حقیقی با معرفی‌نامه کتبی از سوی صاحب سپرده وجود دارد.

تنوع سناریوهای ایجاد معدل و امکان دریافت تسهیلات در انواع موضوعات مصرف موردنظر مشتریان، نسبت «تسهیلات به معدل موجودی» بالا و امکان دریافت تسهیلات تا سقف پنج میلیارد ریال، از مزایای اصلی طرح پیام است.

مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به یکی از شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان این بانک به شماره 02148031000 تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا