آخرین اخباراجتماعی

ترفندهای طلایی برای خرید بلیط هواپیما ارزان

 

برنامه‌ریزی برای یک سفر هیجان‌انگیز است؛ اما شاید هزینه‌های رفت‌و‌آمد آن از چیزی که تصورش را می‌کردید و منتظرش بودید بیشتر شود، به‌خصوص اگر می‌خواهید با هواپیما سفر کنید، راهکارهایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند بلیط هواپیما را ارزان‌تر رزرو کنید. هر‌کسی که اهل سفر باشد می‌داند که تهیه ارزان‌تر بلیط قطار و هواپیما چقدر می‌تواند در مخارج یک سفر موثر باشد. شاید ابتدای صبح قیمت بلیط هواپیما ارزان باشد،‌ ولی بعد از چند ساعت متوجه می‌شوید که دو برابر شده است. در‌واقع، این نوسان قیمت توسط خود شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود و آن‌ها با ایجاد این نوسانات در طول روز، سعی بر خالی نماندن صندلی‌های هواپیما می‌کنند. در اینجا ترفندهایی را به شما خواهیم گفت که کمک می‌کند بلیط هر هواپیمایی را ارزان‌تر بخرید.

۱. بلیط خود را آنلاین بخرید

شما می‌توانید به‌جای مراجعه حضوری به موسسات گردشگری، با چند کلیک ساده و از راه دور بلیط خود را تهیه کنید. این کار نه‌تنها به خرید ارزان‌تر بلیط کمک می‌کند، بلکه جلوی خستگی حاصل از رفت‌و‌آمد در ترافیک شهری را نیز می‌گیرد.

Shape1

۲. از یک سامانه معتبر فروش آنلاین بلیط هواپیما استفاده کنید

انتخاب یک سامانه معتبر فروش آنلاین بلیط قطار و هواپیما مهم‌ترین گام است. شما می‌توانید از‌طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معتبر فروش بلیط، ارزان‌ترین بلیط‌ها را تهیه کنید. علاوه‌براین، از تخفیفات ویژه‌ای که به مناسبت‌های خاص روی نرخ بلیط اعمال می‌شود نیز بهره‌مند خواهید شد. گاهی اوقات ممکن است سامانه‌ای را پیدا کنید که نرخ بلیط‌های آن ارزان‌تر از دیگر سامانه‌ها است.

۳. برای خرید بلیط برنامه‌ریزی داشته باشید

شما باید طبق برنامه‌ریزی پیش بروید و موقعیت مناسبی را برای خرید بلیط انتخاب کنید. در ‌این صورت، گزینه‌های متنوع و بیشتری پیش‌روی شما قرار خواهد گرفت و می‌توانید از بین آن‌ها، ارزان‌ترین بلیط هواپیما را رزرو کنید؛ یعنی اگر در تعطیلات نوروز قصد سفر دارید، باید چند هفته یا حتی چند ماه زودتر برای خرید بلیط آن اقدام کنید. یکی از راهکا‌رهای خوب، ثبت‌نام در خبرنامه سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما است تا از تخفیفات ویژه‌ای که هر‌از‌گاهی روی نرخ بلیط هواپیما اعمال می‌کنند مطلع شوید.

۴. ساعات خلوت روز را برای رزرو بلیط انتخاب کنید

سامانه‌های آنلاین همگی ۲۴ ساعت شبانه‌روز به مشتریان خود سرویس‌دهی می‌‌دهند. در مقاطعی از شبانه‌روز، قیمت بلیط‌ها مناسب‌ترند و شما می‌توانید با هزینه کمتری آن‌ها را تهیه کنید. معمولا نرخ بلیط در اوایل صبح یا اوایل شب مناسب‌تر از سایر ساعت‌ها است.

Shape2

۵. از فرصت طلایی پروازهای لحظه آخری غافل نشوید

همه ما به‌دنبال سفری خاطره‌انگیز و به‌صرفه هستیم. گاه برنامه‌ریزی دقیق و جستجوی مداوم برای یافتن ارزان‌ترین پروا‌زها، راه‌حل نهایی نیست. پروازهای لحظه آخری دریچه‌ای نو به سوی دنیای سفرهای ارزان و هیجان‌انگیز می‌گشایند. این خیلی جذاب است بدانید که بلیط های لحظه آخری گاهی تا ۷۰ درصد ارزان‌تر از قیمت‌های عادی عرضه می‌شوند؛ بنابراین، اگر در انتخاب تاریخ سفرتان انعطاف‌پذیرید، پروازهای لحظه آخری بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

۶. در فصل‌های ارزان سال پرواز کنید

در فصل‌های کم‌سفر، تقاضا برای سفر کمتر است؛ به‌همین‌دلیل قیمت‌ها نیز پایین‌تر می‌آیند. این شامل قیمت بلیط هواپیما، هتل و سایر خدمات گردشگری می‌شود. همچنین در این فصول، گردشگران کمتری در مقاصد گردشگری حضور دارند و این به شما امکان می‌دهد تا با آرامش بیشتری از جاذبه‌های گردشگری لذت ببرید.

۷. سبک سفر کنید و چمدان‌ها را سنگین نکنید

یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران، حمل بار و چمدان است. شرکت‌های هواپیمایی برای جابه‌جایی بار مجاز، قوانین و مقررات خاص خود را دارند. حمل بار بیش‌ از حد مجاز، علاوه‌بر دردسرهای حمل‌و‌نقل می‌تواند هزینه‌های سفر شما را نیز افزایش دهد.

نکاتی برای سفر سبک

  • قبل‌از سفر، قوانین مربوط به بار مجاز شرکت هواپیمایی را مطالعه کنید.
  • فقط وسایلی را که واقعا نیاز دارید بردارید.
  • از چمدان‌های سبک و جادار استفاده کنید.
  • لباس‌هایتان را به‌صورت لوله‌ای تا کنید تا فضای کمتری اشغال کنند.
  • از کیسه‌های فشرده برای حمل لباس‌هایتان استفاده کنید.
  • وسایلی مانند شامپو، لوسیون و کرم را در بطری‌های کوچک مسافرتی بریزید.

Shape3

۷. خطوط هوایی ارزان‌تری را انتخاب کنید

اگر به‌دنبال کاهش هزینه‌های سفر خود هستید، انتخاب خطوط هوایی ارزان‌تر می‌تواند راه‌حلی مناسب باشد. قیمت بلیط در این خطوط هوایی به‌طور قابل توجهی از ایرلاین‌های مجلل کمتر است. با انتخاب این نوع ایرلاین‌ها می‌توانید پول خود را برای سایر بخش‌های سفر مانند اقامت، تفریحات و گشت‌و‌گذار ذخیره کنید.

۸. بلیط هواپیما را مستقیم و بدون واسطه بخرید

خرید بلیط هواپیما گاه با چالش‌هایی همراه است؛ از‌جمله قیمت‌های گزاف و دردسر پیدا کردن فروشنده معتبر. یکی از راه‌های ساده‌تر و ارزان‌تر برای خرید بلیط حذف واسطه‌ها است. واسطه‌ها برای خدماتی که ارائه می‌دهند هزینه‌ای دریافت می‌کنند. حذف واسطه‌ها به معنای حذف این هزینه اضافی و کاهش قیمت نهایی بلیط هواپیما است. با خرید مستقیم از شرکت‌های هواپیمایی یا سایت‌های معتبر، احتمال کلاهبرداری و سوءاستفاده به‌حداقل می‌رسد.

علاوه‌براین، در سامانه‌های بدون واسطه، انتخاب‌های بیشتری پیش‌روی شماست و می‌توانید بلیط را با شرایط دلخواه خودتان پیدا کنید؛ اما چگونه بدون واسطه بلیط بخریم؟ سامانه‌های معتبر بلیط را به‌طور مستقیم از شرکت‌های هواپیمایی ارائه می‌‌دهند و بهترین گزینه برای خرید بلیط‌‌اند.

بلیط هواپیما را از فلای‌تودی بخرید

اگر به‌دنبال ارزان‌ترین بلیط هواپیما و قطار هستید، «فلای‌تودی» بهترین سامانه برای خرید آنلاین بلیط سفر شماست. با فلای‌تودی می‌توانید به‌راحتی و با‌سرعت، بلیط خود را از معتبرترین ایرلاین‌ها و شرکت‌های ریلی با بهترین قیمت خریداری کنید. استفاده از سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی دارای مزیت‌های فراوانی است که در ادامه با چند تا از مهم‌ترین آن‌ها آشنا می‌شوید.

فلای تودی با ارائه موتور جست‌وجوی قدرتمند، تضمین ارزان‌ترین قیمت بلیط را به شما می‌دهد. طیف گسترده‌ای از بلیط‌های هواپیما و قطار در فلای تودی موجود است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. با رابط کاربری ساده و روان فلای تودی می‌توانید در چند کلیک بلیط خود را خریداری کنید. علاوه‌براین، تیم پشتیبانی فلای تودی در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا