علمی و فناوری

تبلت ویوو پد Air با سرعت شارژ 44 واتی از راه می رسد

Vivo Pad Air با صفحه نمایش 11.5 اینچی 144 هرتزی، و باتری 8500 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

Vivo Pad Air به طور رسمی در چین توسط Jia Jingdong معاون این شرکت در Weibo معرفی شده است. این تبلت اعلام شده است که در سه گزینه رنگی وارد بازار می شود. مشخصات دستگاه و سایر جزئیات نیز تایید شده است.

وزن آن تنها 530 گرم است و یک باتری 8500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی دارد. و از تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای صفحه نمایش 11.5 اینچی با وضوح 2.8K و نرخ رفرش 144 هرتز است.

معاون Vivo، Jia Jingdong، هنگام معرفی جدیدترین Vivo Pad Air در چین، یادداشتی را در Weibo خود به اشتراک گذاشته است.

ادعا می شود که این تبلت سبک وزن است. طبق پست Weibo، این تبلت در سه رنگ آبی، صورتی و نقره ای عرضه خواهد شد. وزن آن 530 گرم و ضخامت آن 6.67 میلی متر است. با این حال، قیمت، در دسترس بودن و گزینه های ذخیره سازی برای این تبلت هنوز فاش نشده است.

تبلت ویوو پد Air با سرعت شارژ 44 واتی از راه می رسد
تبلت ویوو پد Air با سرعت شارژ 44 واتی از راه می رسد

مشخصات، ویژگی های Vivo Pad Air

Vivo Pad Air دارای سیستم عامل OriginOS 3 مبتنی بر اندروید 13 است. صفحه نمایش LCD 11.5 اینچی 2.8K (2800×1968 پیکسل) با نرخ تجدید 144 هرتز دارد.

این تبلت دارای نسبت تصویر 3:2 و طیف رنگی گسترده P3 خواهد بود. این گوشی به چیپست اسنپدراگون 870 همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 550 مجهز خواهد شد. علاوه بر این، دستگاه دارای یک باتری 8500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند.

ادعا می شود که این تبلت دارای چهار بلندگو با جلوه های صوتی محاسباتی فوق العاده است. Vivo Pad Air جدید دارای بدنه ای فلزی است که در برابر اثر انگشت مقاوم است.

این شرکت هنوز چندین ویژگی دیگر این تبلت از جمله مشخصات دوربین، رم و تنظیمات ذخیره سازی را اعلام نکرده است. انتظار می رود جزئیات قیمت این تبلت در زمان عرضه رسمی آن اعلام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا