علمی و فناوری

تبدیل توییتر به یک سوپراپلیکیشن همه‌کاره تأیید شد

ایلان ماسک در مصاحبه ای تایید کرده است که تماس های ویدیویی X در آینده به این برنامه می آیند. وب سایت میکروبلاگینگ تحت رهبری ایلان ماسک که قبلاً به نام توییتر شناخته می شد در حال کار بر روی افزودن پشتیبانی از ویژگی های جدید به عنوان بخشی از برنامه میلیاردر برای تبدیل X به یک “اپلیکیشن همه کاره” است.

نوشته های مشابه

کاربران می توانند بدون به اشتراک گذاشتن شماره تلفن خود تماس های ویدیویی برقرار کنند، این ویژگی توسط رقبایی مانند فیس بوک و اینستاگرام ارائه می شود که در آن از نام کاربری حساب برای ارتباط با سایر کاربران استفاده می شود.

طی مصاحبه اخیر با CNBC، لیندا یاکارینو، مدیر عامل X تایید کرد که این پلتفرم به زودی از تماس ویدیویی پشتیبانی خواهد کرد. وی اظهار داشت: ویژگی آتی به کاربران X امکان می دهد بدون نیاز به دادن شماره تلفن خود به هر کسی در پلتفرم، تماس های چت تصویری برقرار کنند.

تبدیل توییتر به یک سوپراپلیکیشن همه‌کاره تأیید شد
تبدیل توییتر به یک سوپراپلیکیشن همه‌کاره تأیید شد

ماه گذشته، آندریا کانوی، کارمند X، دو اسکرین شات از رابط کاربری تماس ویدیویی X در iOS به اشتراک گذاشت. صفحه اول یک نماد گیرنده تلفن را در گوشه سمت راست بالای صفحه در داخل یک چت پیام های مستقیم نشان می دهد که یک منوی پاپ آپ با گزینه هایی برای تماس های صوتی و تصویری را نشان می دهد. صفحه دوم یک صفحه تماس ویدیویی با چهار دکمه را نشان می دهد: بلندگو، بی صدا، ویدیو و پایان تماس.

اسکرین‌گرب‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط Conway بیش از یک ماه از عمرشان می‌گذرد، بنابراین ممکن است رابط تماس‌های ویدیویی X با ارائه این ویژگی برای کاربران کمی متفاوت به نظر برسد. روز پنجشنبه، کانوی پست کرد که “تازه با کسی در X تماس گرفته است”.

در ماه ژوئن، Yaccarino به سرمایه گذاران گفت که X این پلتفرم در آن زمان هنوز توییتر نامیده می شد؛ به عنوان بخشی از تلاش ها برای رقابتی تر کردن سرویس با سایر پلت فرم های رسانه های اجتماعی، بر روی ویدئو، ایجاد کننده و مشارکت تجاری تمرکز خواهد کرد. در آن زمان، گزارش یاکارینو نشان داد که بیش از 10 درصد از فعالیت کاربران در توییتر صرف تماشای ویدیوهای عمودی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا