علمی و فناوری

تاریخ رونمایی شیائومی پد ۶ مکس ۲۳ مرداد ماه خواهد بود

عرضه رسمی شیائومی پد 6 مکس در 14 آگوست تایید شده است. رئیس این شرکت لو ویبینگ تاریخ عرضه را در Weibo اعلام کرد. این تبلت هفته آینده با رنگ خاکستری وارد بازار خواهد شد. طراحی دستگاه و چند مشخصات کلیدی نیز از طریق وب سایت چینی شیائومی منتشر شده است.

محصول آتی سازنده چینی دارای صفحه نمایش 14 اینچی خواهد بود. در پشت، دوربین دوگانه پشتی را در خود جای داده است. این تبلت اخیراً در وب سایت Geekbench نیز مشاهده شده است.

لو ویبینگ، رئیس شیائومی، از عرضه شیائومی پد 6 مکس در 14 آگوست در کنار شیائومی میکس فولد 3 و شیائومی بند 8 پرو در چین خبر داد. این شرکت همچنین صفحه راه اندازی را به صورت زنده در وب سایت رسمی چین خود قرار داده است.

طراحی تبلت و چند جزئیات دیگر نیز به صورت آنلاین مورد بررسی قرار گرفته است. تایید شده است که صفحه نمایش 14 اینچی و 8 بلندگو دارد. علاوه بر این، دوربین پشتی دوگانه در کنار فلاش LED قرار خواهد گرفت. این تبلت همچنین دارای برند شیائومی در پنل پشتی خواهد بود.

تاریخ رونمایی شیائومی پد ۶ مکس ۲۳ مرداد ماه خواهد بود
تاریخ رونمایی شیائومی پد ۶ مکس ۲۳ مرداد ماه خواهد بود

به غیر از اینها، این شرکت هنوز جزئیاتی در مورد شیائومی پد 6 مکس آینده فاش نکرده است. این لیست همچنین نشان داد که این تبلت می تواند با پردازنده اسنپدراگون 8+ Gen 1 SoC عرضه شود زیرا با پردازنده هشت هسته ای 3.19 گیگاهرتز با کد Taro مشاهده شده است.

تبلت آتی شیائومی تا 12 گیگابایت رم دارد و روی اندروید 13 با پوسته MIUI 14 در بالا اجرا می شود. شیائومی پد 6 مکس 1752 امتیاز در تست تک هسته ای و 4618 امتیاز در تست چند هسته ای در لیست Geekbench کسب کرده است.

در همین حال، طراحی شیائومی میکس فولد 3 نیز قبل از عرضه در 14 آگوست مورد انتقاد قرار گرفته است. جانشین Mix Fold 2 دارای یک واحد دوربین چهارگانه با برند لایکا در پنل پشتی است. این گوشی در سایه های مشکی و کرم با گوشه های کمی خمیده و طراحی باریک طراحی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا