بانک-بیمه-بورس

بیمه ایران معین حامی بزرگی مانند بیمه ایران را در کنار خود دارد

در این نشست، دکتر رضایی مدیر عامل بیمه ایران ، با ابراز خرسندی از حضور در این گردهمایی، پویایی ، تلاش ، جوان بودن و انسجام موجود را از نقاط قوت این شرکت برشمرد .
دکتر رضایی ، بیمه ایران معین را جزء شرکت های باکیفیت صنعت بیمه دانست و افزود: ایران معین به لحاظ توان بالای قبولی اتکایی، امکان و مزیت بزرگی را بدست آورده است که کمتر شرکتی در صنعت از آن برخوردار است .
دکتر رضایی در ادامه گفت : شرکت بیمه ایران معین عملا جانشین شرکت بیمه ایران در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است .
وی ادامه داد : این شرکت حامی بزرگی مانند بیمه ایران را در کنار خود دارد که این امر انتظارات از این مجموعه را بالا برده است.
دکتر رضایی ، ضمن تشکر از اعضای هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران معین در تلاش برای پیشبرد اهداف ، ثبت افزایش سرمایه این شرکت ، توجه به دینفعان ، تقویت شبکه فروش و توسعه خدمات را خواستار شد.

همچنین در ادامه این مراسم ، دکتر محمدی مدیر عامل بیمه ایران معین ، با قدردانی از حضور مدیرعامل محترم بیمه ایران در جمع مدیران بیمه ایران معین ، آرامش حاکم بر شرکت را مرهون حمایت های ایشان و هیات مدیره بیمه ایران دانست و بیان داشت :
بیمه ایران معین در مسیر دستیابی به رشد و بالندگی خود ، نیاز به تحول و نقش آفرینی جدید در مناطق آزاد دارد که با حمایتهای دکتر رضایی ، تلاش شبانه روزی مجموعه و تعریف ارتباطات جدید با ذینفعان شرکت، انشالله میسر خواهد شد و مجموعه ارکان بیمه ایران معین در مسیر ترسیم شده از سوی سهامدار محترم و نهاد ناظر تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا