آخرین اخباراستان هاخراسان جنوبی

بیش از ۱۵ میلیارد تومان به حساب دهیاری های خراسان جنوبی واریز شد

رضا بهنام – خراسان جنوبی – «عالیه خواجوی» با بیان مطلب فوق اظهار کرد: اعتبارات تخصیصی به دهیاری های استان از محل عواید ماده 38 و ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده و ماده 58 قانون الحاق برخی مواد به مقررات مالی دولت در سال جاری به مبلغ 152 میلیارد و 448 میلیون ریال است.

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري خراسان جنوبي با بیان اینکه از محل بند الف و تبصره ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز 78 میلیارد و 177 میلون ریال به دهیاری های استان تخصیص داده شده است، گفت: همچنین از محل تبصره دو ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده هم 21 میلیارد و 171 میلیون ریال به دهیاری های استان تخصیص داده شده است.

خواجوی تصریح کرد: از ابتدای امسال از محل ماده 58 هم، برای تعداد 116 پروژه اعتباری بالغ بر 50 میلیارد و 148 میلیون ریال به  حساب دهیاری های استان واریز شده است.

وی با بیان اینکه از محل ماده 38، 39 و 58  به دهیاری های شهرستان بشرویه سه میلیارد و 677 میلیون ریال و از محل این ماده ها به دهیاری های شهرستان بیرجند 27 میلیارد و 511 میلیون ریال واریز شده است، افزود: همچنین به  دهیاری های شهرستان خوسف  9 میلیارد و 862 میلیون ریال واریز شده است.

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري خراسان جنوبي  تصریح کرد: از ابتدای امسال به دهیاری های شهرستان درمیان 16 میلیارد و 381 میلیون ریال و به دهیاری های شهرستان زیرکوه 12 میلیارد و 700 میلیون تومان واریز شده است.

خواجوی در ادامه از واریز مبلغ هفت میلیارد و 28 میلیون ریال به دهیاری های سرایان و 13 میلیارد و 188 میلیون ریال به دهیاری های سربشه خبر داد و گفت: در این مدت به دهیاری های شهرستان طبس 14 میلیارد و 54 میلیون ریال و به دهیاری های شهرستان فردوس پنج میلیارد و 113 میلیون ریال واریز شده است.

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای امسال 27 میلیارد و 303 میلیون ریال به حساب دهیاری های شهرستان قاینات و 12 میلیارد و 678 میلیون ریال به حساب دهیاری های شهرستان نهبندان واریز شده است.

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري خراسان جنوبي در ادامه بیان کرد: ماده 58 الحاق برخی مواد به مقررات دولت دو سرفصل عمرانی، گردشگری، تعمیر ماشین آلات، تجهیز پایگاه های آتش نشانی به دهیاری های استان تخصیص یافته و به منظور اجرای پروژه های عمرانی، زیربنایی و محرومیت زدایی از مناطق روستایی تأمین شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا