آخرین اخبارمناطق آزاد-گردشگری

بهترین هتل های استان مازندران

رزرو آنلاین هتل یکی اصلی ترین و مهم ترین نکاتی است که مسافران قبل از سفر تفریحی به شهرهای مختلف استان مازندران، باید به آن توجه داشته باشند. با مشخص کردن محل اقامت در شهر موردنظر، بدون هیچ نگرانی می توان از سفر به مناطق سرسبز و دیدنی مازندران لذت برد و خاطرات شیرینی را رقم زد. در شمال ایران، به ویژه شهرهای ساحلی استان مازندران مانند رامسر، چالوس، قائم شهر، محمود آباد یا متل قو، بابل، آمل، بابلسر و غیره، هتل های زیادی وجود دارند. در این مطلب، به معرفی تعدادی از بهترین هتل های استان مازندران خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین هتل های پنج ستاره استان مازندران

هتل های پنج ستاره استان مازندران در تمام ایام سال، میزبان مسافران و گردشگران زیادی هستند. در این هتل ها، امکانات و خدمات رفاهی باکیفیتی در اختیار مسافران قرار می گیرد. از معروف ترین هتل های پنج ستاره این استان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل پارسیان آزادی خزر در چالوس

یکی از هتل های ساحلی پنج ستاره و لوکس استان مازندران که در شهر چالوس، روبه روی شهرک نمک آبرود واقع شده است، «هتل پارسیان آزادی خزر» نام دارد. این هتل در سال ۱۳۵۴، توسط گروه هتل های هایت به بهره برداری رسید و بعد از انقلاب، در گروه هتل های پارسیان قرار گرفت. به همین دلیل با نام هتل هایت خزر و هتل هایت چالوس نیز شناخته می شود.

برخورداری از ۱۶۴ اتاق و سوئیت با منظره رو به دریا؛ سه رستوران؛ پارک کودکان؛ کافی شاپ؛ استخر و جکوزی؛ سونا؛ گیم نت؛ ساحل اختصاصی با تفریحات آبی؛ سالن کنفرانس؛ پارکینگ؛ فروشگاه؛ تاکسی سرویس؛ اینترنت رایگان و غیره از مهم ترین ویژگی های هتل پارسیان آزادی خزر است.

تمام مسافرانی که در این هتل اقامت داشته اند، رضایت خود را از پاکیزگی هتل و اتاق ها؛ آرامش و راحتی فضای اتاق؛ کیفیت غذاهای ارائه شده در رستوران و عملکرد کارکنان هتل اعلام کرده اند.

  • هتل میزبان در بابلسر

«هتل میزبان» یکی دیگر از هتل های ساحلی پنج ستاره در استان مازندران است که در شهر بابلسر، کیلومتر سه کمربندی بین میدان امام حسین و میدان معلم واقع شده است. فعالیت هتل میزبان از سال ۱۳۹۹ آغاز شد. در این هتل ۱۳ طبقه، ۱۶۶ اتاق و سوئیت وجود دارد.

امکاناتی مانند کافی شاپ؛ فست فود؛ رستوران؛ مجموعه ورزشی؛ فروشگاه؛ تالار؛ سالن بازی؛ آژانس مسافرتی؛ اینترنت رایگان؛ فضای بازی برای کودکان؛ استخر؛ سونا؛ جکوزی؛ اتاق سیگار؛ مرکز خرید؛ پارکینگ اختصاصی؛ اتاق عقد؛ مینی بار رایگان؛ گیم نت و غیره هتل میزبان بابلسر را به یکی از پرطرفدارترین هتل های استان مازندران تبدیل کرده است.

جالب است بدانید که هزینه اقامت کودکان بین صفر تا سه سال، در هتل میزبان بابلسر رایگان است و هزینه اقامت کودکان بالای هشت سال درست مانند افراد بزرگسال محاسبه می شود.

  • هتل مروارید خزر در محمود آباد

«هتل پنج ستاره خزر» در حد فاصل شهر محمود آباد و شهر نور استان مازندران قرار دارد. افتتاح هتل مروارید در سال ۱۳۸۵ و بازسازی آن در سال ۱۳۹۵ انجام شده است. در این هتل سه طبقه، ۳۲ واحد اقامتی در اختیار مسافران قرار می گیرد.

مهم ترین امکانات رفاهی هتل مروارید خزر عبارت اند از: رستوران؛ کافی شاپ؛ اینترنت رایگان؛ پارکینگ؛ سالن بیلیارد؛ زمین تنیس؛ نزدیکی به بزرگ ترین اسکله تفریحی ایران؛ استخر کودکان؛ سالن کنفرانس؛ تاکسی سرویس؛ خدمات بیدار باش؛ فروشگاه و مرکز خرید؛ آرایشگاه؛ فضای سبز و غیره.

مدیریت هتل مروارید خزر هیچ هزینه ای بابت اقامت کودکان صفر تا دو سال از مسافرات دریافت نمی کند، اما هزینه اقامت کودکان بالای دو سال، با هزینه افراد بزرگسال برابر است.

  • هتل ونوس پلاس در چالوس

«هتل ونوس پلاس» یکی دیگر از هتل های پنج ستاره استان مازندران است که در شهرک توریستی نمک آبرود شهر چالوس و رو به روی رستوران آبشار ساخته شده است. فعالیت این هتل از سال ۱۳۹۶ آغاز شد. تعداد اتاق های موجود در این هتل ۱۶ طبقه، ۱۵۰ اتاق است.

از مهم ترین امکانات رفاهی هتل ونوس پلاس چالوس می توان مواردی مانند رستوران ایرانی و فرنگی؛ کافی شاپ؛ سالن ورزش؛ سالن بازی؛ مجموعه آبی؛ استخر؛ سونا و جکوزی؛ تالار عروسی؛ سالن بیلیارد؛ خدمات خانه داری؛ سفره خانه سنتی و غیره را نام برد.

بسیاری از عروس دامادها برای گذراندن ماه عسل، اقامت در هتل ونوس پلاس را انتخاب می کنند.

اقامت کودکان صفر تا چهار سال در هتل ونوس پلاس چالوس کاملا رایگان است. مهمانان بالای دوازده سال نیز به عنوان مسافران بزرگسال محسوب می شوند.

لیست هتل های چهار ستاره استان مازندران

مسافران با رزرو هتل های چهار ستاره مازندران نیز از امکانات رفاهی بسیار خوبی بهره مند می شوند. هزینه اقامت در این هتل ها نسبت به هتل های پنج ستاره کمتر است. پرطرفدارترین هتل های چهار ستاره مازندران عبارت اند از:

  • هتل چهار ستاره لیلیوم در شهر متل قو (سلمان شهر)؛

  • هتل چهار ستاره پارسیان آزادی در شهر رامسر؛

  • هتل چهار ستاره نوید در شهر ساری؛

  • هتل چهار ستاره کاخ امیران در شهر چالوس؛

  • هتل چهار ستاره بادله در شهر ساری؛

  • هتل چهار ستاره سالار دره در شهر ساری؛

  • هتل چهار ستاره نارنجستان در شهر نور؛

  • هتل چهار ستاره بام سبز در شهر رامسر؛

  • هتل چهار ستاره دریاچه قو در شهر رامسر؛

  • هتل چهار ستاره اکسین در شهر آمل؛

  • هتل چهار ستاره صدف در شهر محمود آباد.

رزرو هتل های پنج ستاره و چهار ستاره مازندران در فلای تودی

اگر قصد دارید قبل از سفر به استان زیبا و همیشه سرسبز مازندران، یکی از بهترین هتل های پنج ستاره و چهار ستاره شهرهای مختلف این استان ساحلی را به صورت آنلاین رزرو کنید، وارد سایت گردشگری «فلای تودی» شوید.

در سایت فلادی تودی به راحتی می توانید از بین هتل های مختلف و متنوع مازندران، مناسب ترین هتل را با مقایسه قیمت و بودجه ای که در اختیار دارید رزرو کنید. مزایای رزرو آنلاین هتل در سایت فلای تودی عبارت اند از: تنوع هتل ها، پشتیبانی شبانه روزی، امکان رزرو انواع هتل با هر بودجه ای، مشاهده اطلاعات مربوط به هتل ها، تخفیف های ویژه، امکان استرداد آنلاین هتل و غیره.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا