آخرین اخبارگزارش

بهترین مرکز خرید و فروش لوازم دست دوم منزل در تهران

  افراد زیادی علاقمند به خرید لوازم دست دوم و نوع آنتیک هستند و به همین دلیل اولین جایی که مراجعه می کنند، سمساری است که می توان بهترین نوع لوازم آنتیک و اصل را در آن پیدا کرد.

افراد زیادی علاقمند به خرید لوازم دست دوم و نوع آنتیک هستند و به همین دلیل اولین جایی که مراجعه می کنند، سمساری تهران است که می توان بهترین نوع لوازم آنتیک و اصل را در آن پیدا کرد.

با توجه به شرایط اقتصادی امروز و اینکه کشور ما در تحریم است، قطعا کالاهایی که وارداتی هستند دارای قیمت بسیار بالایی هستند که اکثر افراد از پس خرید این نوع کالاها بر نمی آیند، از طرفی می توان گفت اجناس بازار هر روز گران تر می شوند اما سمساری ها در این اوضاع همیشه با مردم همراه هستند.

چرا مردم رو به خرید لوازم منزل از سمساری تهران آورده اند؟

سمساری ها لوازم منزل را با قیمت عالی به فروش می رسانند؛ آن هم لوازمی که معمولا بسیار کم کار کرده اند و دوام بالایی دارند. بالارفتن و یا پایین آمدن قیمت دلار هیچ تاثیری بر خرید لوازم منزل از سمساری ها ندارد و این بهترین ویژگی این نوع مغازه ها است که شما هر چیزی را می توانید در سمساری پیدا کنید و بخرید و نگران قیمت آن نباشید. به همین دلیل است که در سالهای اخیر مردم زیادی به سمت خرید لوازم منزل از سمساری روی آورده اند.

افراد زیادی علاقه به خرید لوازم دست دوم از نوع انتیک دارند و به همین دلیل به اولین جایی که مراجعه می کنند، سمساری است چرا که می توان بهترین نوع لوازم آنتیک و اصل را در آنها پیدا کرد. خرید لوازم منزل به شکل مدرن برای برخی از افراد در اولویت نیست بلکه بسیاری از افراد برخی از لوازم منزل خود را در سمساری ها جستجو می کنند. این تصور که قیمت برخی از لوازم در سمساری پایین تر است، درست است. سمساری ها دارای لوازمی هستند که اگر بخواهید، می توانید دکوراسیون منزل خود را با انها تزئین کنید و قطعا این موارد را در خانه خود به زیبایی جای می دهید. می توانید ؛ نه اینکه حتما زیر خاکی باشند بلکه طرح هایی از آن دوره ها هستند که شما نمی توانید در مغازه های دیگر آن را پیدا کنید. البته در این اوضاع گران شدن لوازم منزل، بسیاری از افراد برای خرید لوازم منزل نیز به سمساری مراجعه می کنند.

در یک سمساری تهران چه کالاهایی به فروش می رسد؟

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که در یک سمساری چه نوع کالاهایی باید بخرید و چه نوع کالاهایی را می توانید پیدا کنید؟ اگر به شما بگویم می توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در یک سمساری پیدا کنید اغراق نکرده ام، در یک سمساری می توانید چنین لوازم منزلی را پیدا کنید:

  • میز
  • مبل
  • فرش
  • یخچال
  • گاز
  • موکت
  • لوازم آشپزخانه
  • ماشین لباسشویی
  • لوازم دکوری
  • لیوان ها و فنجان های آنتیک
  • تابلوهای نفیس

کالاهایی که دکوری هستند، از جایگاه ویژه ای در یک سمساری برخوردار هستند. حتی می توانم اینگونه بگویم که این نوع کالاها برای بسیاری از افراد شگفت انگیز بوده و بسیاری از افراد برای آن که دکوراسیون منزل خود را یکپارچه و زیبا کنند، ابتدا به سمساری ها مراجعه می کنند. زیباترین نوع فنجان ها، تابلوها، قندان ها و اشیا دیگر را می توانید در یک سمساری ببینید.. مبل هایی سلطنتی که یادگاری از دوران جالب تری بوده و چوب آن گردو بسیار عالی است و در هیچ جا چنین جنس با کیفیتش را پیدا نخواهید کرد. البته این موارد مربوط به سمساری هایی است که در کار عتیقه و جنس های کمیاب و نادر هستند چرا که این تابلوها با قیمت هایی بالا به فروش می رسند و خریدار اصولا از اصل بودن آنها با خبر است. در واقع می توان گفت هر انچه که می خواهید در یک سمساری پیدا می شود.

آیا سمساری ها کالاها را ضمانت می کنند؟

برخی سمساری ها هستند که برخی از کالاهای بسیار سنگین و گران قیمت را که عتیقه نیستند اما سالهای زیادی از تولید آن ها گذشته است را ضمانت می کنند. برخی سمساری ها نیز دارای کالاهایی وارداتی هستند که این نوع کالاها قیمت بالاتری دارند ولی خود سمساری این نوع کالاها را تضمین می کند چرا که این نوع کالاها خارجی بوده و البته جنس هایی بسیار عالی و درجه یک هستند. در حال حاضر مردم معمولا در بازار نیز از سمساری های بسیاری دیدن می کنند اما سمساری ها نه همه کالاهای خود بلکه برخی از کالاها را ضمانت می کنند.

بهترین خریدار فرش دستباف در ایران

چگونه به سمساری ها برای خرید فرش دستباف اعتماد کنیم:

همانطور که گفته شد سمساری ها خود خریدار فرش دستباف هستند اما چگونه به آنها اعتماد کنیم؟ شاید این سوالی است که برای شما نیز پیش آمده است. سمساری های با تجربه و دارای قدمت طولانی تر، قطعا خریدار فرش دستباف هستند. آنها کارشناسان فرش با تجربه ای دارند که می توانند قیمت گذاری مناسبی را برای هر نوع فرش دستباف چه کهنه و چه نو با توجه به نوع رنگ و تار و پود و نخ فرش داشته باشند.

آیا می خواهید فرش دستباف خود را در سمساری ها بفروشید؟

اگر می خواهید فرش دستباف خود را در یک سمساری به فروش برسانید، ابتدا باید از وجود یک کارشناس فرش مطمئن شوید که بتواند با توجه به نوع فرش، قیمت گذاری مناسبی را برای شما انجام دهد. مرکز سمساری ها معمولا در این رابطه دارای بهترین ها بوده و به راحتی و با اطمینان با مشتری خود ارتباط برقرار می کنند و بعد از اینکه قیمت فرش تعیین شد، توافق های بین مشتری و خریدار را امضا کرده و سپس هماهنگی های لازم را برای خرید هر نوع فرش دستباف از کهنه و پا خورده و قدیمی گرفته تا فرش هایی که مربوط به استان های مشخص و حاصل زحمت زنان ایرانی است، به فروش می رسانند. سمساری ها تقریبا با توجه به داشتن مجوزهای لازم از وزارت های مربوطه کشور ایران، مطمئن ترین خریدار فرش دستباف در ایران هستند. البته هر سمساری هیچ گونه هزینه ای بابت حضور کارشناس و تشخیص و تعیین قیمت از فروشنده دریافت نمی کند.

قیمت انواع لوازم دست دوم با کیفیت را از ما بخواهید .

تلفن تماس : 09122305924

88674374-44852095-۲22737573-22342793

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا