آخرین اخباراقتصادی

بهترین زمان برای خرید تتر کی است؟

 

 

پیدا کردن زمان مناسب جهت خرید تتر و بهترین قیمت تتر با در نظر گرفتن نوسانات و ناپایداری نرخ ارز می‌تواند یکی از دغدغه های شما هنگام خرید دلار باشد. درمجموع، بهترین زمان برای خرید در روزهای غیر تعطیل، زمانی که نرخ دلار مشخص شده و قیمت وضعیت استیبلی در روزهای گذشته داشته است.

انتخاب زمان مناسب برای خرید ارز دیجیتال تتر از این جهت دارای اهمیت می باشد که در قیمت خرید ارز دیجیتال مورد نظر تریدر تاثیر مستقیم و بسزایی دارد. هر میزان که یک تریدر، ارز دیجیتال مورد نظر خود را با قیمت بهتری خریده باشد، زمان سیو سود معامله خود و تبدیل دوباره آن ارز دیجیتال به تتر، سود بیشتری کسب می کند و با این کار می تواند سود دلاری خود را افزایش دهد که در پی آن سود ریالی آن هم افزایش می یابد.

در نتیجه، شناخت روش‌هایی برای پیدا کردن زمان مناسب جهت خرید ارزدیجیتال تتر، برای هر شخصی که در این بازار فعالیت می کند و از ارزدیجیتال تتر به طور پیوسته استفاده می کند توصیه می شود.

برسی روند قیمتی تتر

قیمت تتر در صرافی‌های ایرانی بر اساس نرخ دلار کاغذی مشخص می‌‌شود و بخاطر این موضوع بررسی قیمت دلار قبل از خرید تتر به ما برای پیدا کردن قیمت مناسب جهت خرید تتر کمک بسیاری می کند و باعث می شود تتر را با نرخ بهتری خرداری کنیم. البته این را باید مدنظر داشته باشید که برسی قیمت دلار به صورت دقیق کار دشواری بوده و بر عکس روش‌های که برای تحلیل در سایر بازارهای مالی مورد استفاده قرار می گیرد، تحلیل قیمت دلار با اخبار و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور به صورت دقیق دشوار می باشد.

لازم به ذکر است که معمولا قیمت دلار این است که عمدتا قیمت در اواخر هر هفته به  علت کاهش عرضه ، افزایشی می باشد ولی به تنهای نمیتوان به این موضوع متکی بود. همچنین باید بدانید که نرخ دلار از ساعت 10 الی 12  مشخص شده و و معاملات آن در این ساعات آغاز می شود.

به خاطر این موضوع، کارشناسان این حوزه نظر بر این دارند زمانی که بازار دلار آرام می باشد، برای مشخص شدن دقیق نرخ تا ابتدای هفته منتظر بمانید.

نکته مهم: برای خرید و فروش تتر بدون احراز هویت به سایت پی ام ایکس چنج مراجعه کنید.

مسئله  دیگری که لازم است آن را مد نظر قرار دهید این می باشد که معمولا، نوسانات قیمتی بازار ارز از ساعت های 17 به بعد زیاد شده و ریسک معامله بالا می رود. به خاطر همین موضوع، شما باید سعی کنید بعد از مشخص شدن قیمت دلار کاغذی و ثبات آن و پس از آن بررسی نرخ تتر در صرافی‌های ارز دیجیتال، خرید تتر مورد نیاز خود را تا قبل از عصر انجام دهید. در نهایت، شاید بهترین زمان خرید برای خرید تتر، زمانی باشد که قیمت دلار طی چند روز متوالی کمابیش ثابت مانده و نوسان قابل‌توجهی را تجربه نکرده است.

علاوه بر  قیمت دلار، نوسانات قیمتی بیت کوین عاملی دیگر و تأثیرگذار در تعیین نرخ تتر و پیدا کردن زمان  مناست برای خرید آن می باشد. تعداد زیادی از تریدرها و کسانی که بر روی تتر سرمایه گذاری می کنند جهت سیو سود زمانی که نوسانات بیت کوین شدید می شود از استیبل کوین تتربه عنوان پناه گاه امن استفاده می‌کنند.

به‌طور عمده، با نزول نرخ دلاری بیت کوین و افزایش تقاضای خرید تتر، مشاهده میکنیم که اختلاف قیمت آن نسبت به دلار بیشتر می شود. در روزهای عادی یا در سقف های قیمیتی بیت کوین که عرضه زیاد است، اختلاف نرخ دلار و تتر در صرافی های ایرانی 1000 الی 2000 تومان می باشد، در صورتی که در زمان نوسانات و کاهش قیمت بیت این اختلاف به 5000تومان هم می رسد.

در این حالت اگرزمانی تصمیم به خرید تتر گرفتید قیمت بیت کوین دچار کاهش شد، صبر کرده تا بازار به ثبات رسیده تا تتر خود را با نرخ بهتری خریداری کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد

اخبار و احساسات حاکم بر نرخ دلار و تتر

نرخ دلار و به تبعیت از آن، نرخ تتر تا مقدار بسیاری تحت‌تأثیر مواردی مانند تورم، سیاست‌های بانکی، مسائل اقتصادی ایران می باشد. به همین خاطر، منتشر شدن اخبار مربوط به تورم هم در فضای غیر رسمی و هم در فضای رسمی، تأثیر بسیاری در فراز نشیب های نرخ دلاردارد.

درنتیجه، نقد و برسی خبرهای سیاسی و اقتصادی و تحلیل نحوه تأثیرگذاری این اخبار در بازه زمانی کم شما راقادر می سازد تا زمان مناسب جهت خرید تتر راحت تر پیدا کنید.

تحلیل تکنیکال

همان طور که در بالا مطالعه کردید، رویدادهای خبری تأثیر به سزایی در تعیین نرخ تتر دارند.برای مطالعه مقالات درباره تتر به سایت pmxchange.co مراجعه کنید.

در کل میتوانیم  به این موضوع اشاره کنیم که استفاده ازسطوح حمایتی و مقاومتی مینور و ماژور، خط های روند ابزار ها و اندیکاتورها، الگوهای کلاسیک و بیشمار موارد دیگر که در ترکیب با یکدیگر شما را د پیشبینی روند قیمتی دلار راهنمایی می کنند و میتوانید قیمت مناسب خرید تتر را بهتر مورد برسی قرار دهید و در زمان مناسب ورود و خروج انجام دهید

در مجموع، با وجود شرایط متلاتم نرخ دلار در کشور، پیش‌بینی زمان مناسب جهت خرید تتر یک مسئله چالش‌برانگیز است. توجه داشته باشید اگر تجربه کار در این بازار را ندارید و روند بازار را نمی توانید به خوبی تحلیل کنید، مدیریت سرمایه را دروارد کردن سرمایه خود در این بازار رعایت کنید.

این را به خاط داشته باشید که خرید تحت‌تأثیر ترس از دادن فرصت یا انجام فروش احساسی در پی انتشار خبرهای منفی، باعث می شود در اکثر مواقع ضررهای قابل‌توجهی را تجربه کنید. درنتیجه باید تلاش کنید معاملات خود را بدون اینکه احساسات در آن دخیل باشد انجام دهید که کار آسانی نیست.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا