آخرین اخبار

بهترین خودروها برای رانندگان مسن

بخش عظیمی از مشتریان انواع خودروهای سواری را افراد مسن تشکیل می‌دهند. از این رو طراحی خودروهایی متناسب با نیاز آن‌ها که علاوه بر راحتی، ایمنی بالایی نیز داشته باشند مهم است. در این مطلب، بهترین خودروهای داخلی برای رانندگان مسن را معرفی کرده‌ایم که با توجه به قیمتشان، طراحی و عملکرد خوبی جهت استفاده افراد مسن دارند.

نوشته های مشابه

1.     پژو پارس

بهترین خودروها برای رانندگان مسن

این خودروی پرفروش قلب افراد مسن و جوانان را تسخیر کرده و در هر قشر و سنی طرفداران خود را دارد. پژو پارس فضای داخلی مناسبی دارد و به دلیل کیفیت فنی که دارد به ندرت دچار مشکل می‌شود و در صورت وجود مشکل و نیاز به تعمیر نیز، لوازم یدکی زیادی در بازار دارد که تهیه آن‌ها کار سختی نیست.
این خودرو نسخه فیس لیفت پژو 405 است که در اواخر دهه 70 توسط ایران خودرو به بازار کشور عرضه شد.

2.     تندر90

بهترین خودروها برای رانندگان مسن

یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین خودروها میان افراد مسن، تندر 90 یا ال 90 است. این خودرو به دلیل استهلاک کم و دوام بالایی که دارد توانسته میان افراد مسن محبوب شود. علاوه بر آن خودرویی کم دردسر با نصرف سوخت مناسب است و فضای داخلی جاداری نیز دارد.
این خودرو در شرکت های سایپا و ایران خودرو در ۷ تیپ بنزینی و در سه مدل در بازار عرضه شده است.

3.     دنا

بهترین خودروها برای رانندگان مسن

این خودروی زیبا جایگاه مناسبی در فروش دارد و عمدتا افراد مسن این اتومبیل را انتخاب می‌کنند. این ماشین در سال‌های اخیر توسط ایران خودرو تولید و روانه بازار شد. طراحی ساده و بهره‌گیری از پلتفرم سمند و فضای داخلی مناسب و کافی حتی برای سرنشین‌های عقب، از دلایل محبوبیت دنا است.

4.     مگان

بهترین خودروها برای رانندگان مسن

این خودرو با وجود اینکه 5 سال است که از خط تولید خارج شده است، همچنان طرفداران خود را دارد. بیشتر افراد مسن به دلیل ظاهر زیبا و در عین حال ساده این خودرو مایل به خرید حتی دست دوم آن هستند. این ماشین قدرت موتور مناسب و فضای کافی برای راحتی سرنشینان دارد.

کلام آخر

توجه نمایید که معرفی این خودروها تنها با بررسی سن خریداران آن‌ها انجام شده است و محدودیتی برای خرید دیگر خودروها توسط افراد مسن وجود ندارد و آن‌ها می‌توانند با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارند، هر نوع ماشینی را سوار شوند. اما لازم است که در هنگام خرید خودرو دقت لازم را داشته باشند. توصیه می‌شود پیش از خرید ماشین مورد نظرتان مقاله‌های زیر را مطالعه نمایید تا در دام شیادان نیافتید.

مراحل خرید خودرو: ۶ نکته اساسی، از کارشناسی تا قولنامه

۱۰ نکته مهم هنگام خرید خودرو دست دوم که اگر ندانید سرتان کلاه می‌رود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا