آخرین اخبارمناطق آزاد-گردشگری

بهترین تفریحات ساحلی و دریایی در کیش که باید تجربه کنید!

بهترین تفریحات ساحلی و دریایی در کیش که باید تجربه کنید!

کیش، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران، جزیره‌ای زیبا در خلیج فارس است. این جزیره به دلیل سواحل شنی سفید، آب‌های زلال و شفاف و جاذبه‌های گردشگری متنوع، مورد توجه گردشگران بسیاری از سراسر جهان قرار گرفته است. یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش، تفریحات ساحلی و دریایی آن است. در این جزیره، انواع تفریحات آبی و ساحلی برای علاقه‌مندان فراهم شده است. در ادامه، به برخی از بهترین تفریحات ساحلی و دریایی کیش اشاره می‌کنیم بد نیست اشاره کنیم که در زمان رزرو هتل در این جزیره دقت داشته باشید که هتل به جاذبه های کیش نزدیک باشد. مثلا اگر قصد رزرو هتل آرامیس کیش را دارید، از قبل بررسی کنید که هتل به کدام جاذبه ها نزدیک است، آیا هتل خدمات گردشگری ارائه می دهد یا خیر؟ تا سفر شما با برنامه بهتری پیش برود. در ادامه به برخی از تفریحات دریایی کیش اشاره شده است:

غواصی در آب های خلیج فارس

غواصی یکی از محبوب‌ترین تفریحات ساحلی و دریایی کیش است. در آب‌های اطراف کیش، انواع ماهی‌ها، مرجان‌ها و دیگر موجودات دریایی زندگی می‌کنند. غواصی در این آب‌ها، فرصتی عالی برای تماشای این موجودات زیبا و دیدنی است.

پاراسل و تماشای دریا از ارتفاع

پاراسل یکی دیگر از تفریحات هیجان‌انگیز کیش است. در این تفریح، شما با یک چتر نجات به یک قایق موتوری متصل می‌شوید و از آب‌های خلیج فارس بالا می‌روید. پاراسل، فرصتی عالی برای تماشای مناظر زیبای جزیره کیش از بالا است. اگر به ارتفاع و دریا علاقه دارید و دوست دارید جزیره را از بالا و در سکوت تماشا کنید، حتما در سفر به کیش پاراسل را تجربه کنید.

شاتل و بنانا

شاتل از جهاتی شبیه پاراسل است، با این تفاوت که در این تفریح، شما با یک صندلی به یک قایق موتوری متصل می‌شوید. شاتل، نسبت به پاراسل، هیجان کمتری دارد، چون قرار نیست ارتفاع بگیرید و فقط با سرعت بالا روی آب سر داده می شوید و باید تلاش کنید تا از روی تشک بادی مخصوص درون آب نیفتد.

بنانا نیز یک تفریح آبی گروهی است که در آن، شما با یک تیوب بادی به یک قایق موتوری متصل می‌شوید. بنانا، تفریحی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز برای خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه است.

قایق سواری

قایق سواری، یکی از تفریحات آرامش‌بخش کیش است. در این تفریح، شما با یک قایق موتوری یا پارویی، در آب‌های خلیج فارس می‌گردید. قایق سواری، فرصتی عالی برای تماشای مناظر زیبای جزیره کیش از نزدیک است.

فلای بورد

فلای بورد، یکی از جدیدترین تفریحات ساحلی کیش است. در این تفریح، شما با یک تخته بر روی آب قرار می‌گیرید و با یک موتور آبی، به سرعت روی آب حرکت می‌کنید. فلای بورد، فرصتی عالی برای تجربه هیجان و آدرنالین است. موارد گفته شده تنها چند مورد از تفریحاتی است که در سفر به کیش می توانید تجربه کنید. البته این تفریحات فقط شامل بازی ها و ورزش های آبی و دریایی نیست. می توانید در سفر به جزیره سری به پارک گراویتی بزنید و از ارتفاع 40 متری به پایین بپرید. (بانجی جامپینگ).

یا به بولینگ مریم بروید و از بازی های هیجان انگیز لذت ببرید. بهتر است قبل از سفر همه این تفریحات را بشناسید و هزینه حدودی هرکدام را براورد کنید و با یک برنامه ریزی درست به جزیره سفر کنید.

رزرو بهترین هتل های کیش

بیشتر افراد به قصد لذت‌بردن از دریا راهی جزیره کیش می‌شوند. شاید شما هم در همین دسته قرار بگیرید. تنها چیزی که باید بدانید این است که نمی‌توان تمام اوقات را در دریا و ساحل سپری کرد؛ به همین دلیل انتخاب هتلی که همان حس تماشای دریا را به شما منتقل کند، فوق‌العاده است. هتل آرامیس کیش جایی است که پنجره اتاق‌های آن به سمت دریا باز می‌شوند؛ یعنی آرامش آبی‌رنگ این طبیعت زیبا را می‌توانید در اتاق هتل خود هم تماشا کنید. اگر شیفته دریا هستید و نمی‌خواهید هیچ فرصتی را برای تماشای آن از دست بدهید، به سراغ این هتل بروید. آرامیس 4 ستاره است و فضای سبزی هم در حیاط خود دارد.

البته جزیره هتل های زیادی دارد و از این نظر دست شما در زمان انتخاب کاملا باز است و می توانید بنا به سلیقه و اولویت های خود یک هتل خوب انتخاب کنید. برای انتخاب می توانید سری به وب سایت فلای تودی بزنید و در صفحه هتل های کیش، گزینه های مختلف را ببینید و مقایسه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

رزرو ارزان هتل با فلای تودی

فلای تودی یکی از معتبرترین سامانه‌های رزرو هتل در ایران است که با ارائه طیف گسترده‌ای از هتل‌ها در سراسر کشور، به کاربران خود امکان رزرو هتل با قیمت مناسب را می‌دهد.

برای رزرو ارزان هتل با فلای تودی، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

رزرو زودهنگام: یکی از بهترین راه‌ها برای رزرو ارزان هتل، رزرو زودهنگام است. به طور کلی، هر چه زودتر برای رزرو هتل اقدام کنید، قیمت آن کمتر خواهد بود.

انتخاب هتل در خارج از فصل گردشگری: اگر می‌توانید، برای سفر خود، فصل گردشگری را انتخاب نکنید. در فصل‌های کم‌گردشگری، قیمت هتل‌ها به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.

انتخاب هتل در موقعیت مکانی مناسب: اگر می‌توانید، هتل خود را در موقعیت مکانی مناسبی انتخاب کنید. هتل‌های واقع در مناطق دورافتاده و کم‌تردد، معمولاً قیمت کمتری دارند.

استفاده از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه: فلای تودی به‌طور مداوم، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه‌ای برای رزرو هتل ارائه می‌دهد. با استفاده از این تخفیف‌ها و پیشنهادات، می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا